    From: "aneta" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wymiana sprzetu.
    Date: Sat, 1 Feb 2003 11:17:23 +0100

    Witam,
    Kupilam sprzet audio, ktory okazal sie wadliwy. Sprzedawca zabral go do
    testow i dal mi sprzet zastepczy (drozszy, ale nie tej samej firmy, ktora
    kupowalam). Odbylo sie to bez zadnych papierow. Okazalo sie, ze mojego
    sprzetu nie da sie naprawic. Poniewaz nie odpowiada mi propozycja
    sprzedawcy, zeby zatrzymac sprzet zastepczy (i na tym zakonczyc sprawe),
    wiec teraz sprzedawca zaproponowal mi zebym zabrala z powrotem ten wadliwy
    sprzet (zastepczy jest mu podobno potrzebny do jakichs inwentaryzacji) i
    poczekala az znowu pojawi sie w sprzedazy sprzet firmy, ktora od poczatku
    bylam zainteresowana. I teraz pytanie: jak sie zabezpieczyc, zeby sprzedawca
    sie na mnie nie wypial, co zawrzec w ewentualnej umowie?
    Aneta