  • Data: 2004-07-07 12:25:00
    Temat: Re: Wymeldowanie-w jaki sposob?
    Od: "Marek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "brett"

    > To zależy jaka była podstawa do przebywania lokatora w danym lokalu.
    >
    > Wczoraj byłem w urzędzie miasta w meldunkowym i kobieta powiedziała, że
    > właściciel może kiedy chce wymeldować osobę tam zamieszkującą, praktycznie
    > dnia na dzień,

    Już tysiąc razy było na grupie, iż meldunek jest jedynie potwierdzeniem
    pobytu danej osoby. Nie ma znaczenia, czy ta osoba ma tytuł prawny do
    zamieszkania. Decyzje o wymeldowaniu na wniosek właściciela lokalu wydaje
    się gdy lokator ten bez wymeldowania się opuścił dotychczasowe miejsce
    pobytu stałego, albo gdy bez wymeldowania się opuścił dotychczasowe miejsce
    pobytu stałego i nie przebywa w nim co najmniej przez okres 6 miesięcy, a
    nowego miejsca jej pobytu nie można ustalić.
    Osoby, która w danym lokalu przebywa nie można sobie wymeldować.
    Jak kobieta w urzędzie "sobie" taką decyzję wyda, to nie ma wątpliwości, że
    zostanie uchylona, w najgorszym wypadku przez WSA.

    --
    Pzdr.

    Marek