  • 21. Data: 2011-12-20 11:52:40
    Temat: Re: Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-20 11:40:51 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Aha, czyli wybralem sie osobiscie do firmy zeby nie bylo jazd z datami
    > doreczen, faksami itd. a pozniej nagle moje wypowiedzenie szlag trafil?

    Nie - napisałeś, że olałeś pisma z tej firmy.
    My jesteśmy małe misie, więc nie przeszkadza nam to, iż argumentowałeś
    to niechęcią do bycia dymanym.
    Wprawdzie twój tekst tutaj, w którym wspominasz o wyroku i windykacji w
    naszej ocenie dowodzi, że dałeś się wydymać przez to olewanie, ale nami
    się nie przejmuj.

    > To moj obowiazek jest udowadnianie, ze wielbladem nie jestem?

    Tylko jeśli nie chcesz być dymany.
    (a: przedstawiasz papier, że kłamią
    b: olewasz, a oni mają korzystny wyrok)
    Wiesz, że wielblądy są jednogarbne i dwugarbne?

    > Natomiast interesujacy jest fakt, ze w sieci znalazlem wiele osob ktore
    > maja ten sam problem z Allianzem

    Też olewali pisma z tej firmy?

    > i smierdzi mi to

    Nam też.

    > Czemu jak nie oplacilem drugiej raty za poprzednie OC to wysylali mi
    > upomnienie co 2 tygodnie na adres *zameldowania* a jak nie oplacilem nic z
    > przedluzonej umowy nie dostalem juz nic

    To kiedy piszesz prawdę? Teraz, że nic, czy wtedy:

    On 2011-12-19 22:12:46 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Po pół roku przyszło wezwanie do zapłaty, później przez
    > firmy windykacyjne.

    Bo się ciekawe zaczyna robić - a właściwie klasyczne.

    > Czemu te wezwania szly na adres *zameldowania*
    > a w sadzie zostal podany adres pod ktorym juz nie mieszkam?

    Bo nie odpisałeś na wezwanie?

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2011-12-20 12:05:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Nie - napisałeś, że olałeś pisma z tej firmy.

    Olalem pisma od firm windykacyjnych, nie mam w zwyczaju kontaktowania
    sie z takimi firmami.

> [...]
    > Wprawdzie twój tekst tutaj, w którym wspominasz o wyroku i windykacji w
    > naszej ocenie dowodzi, że dałeś się wydymać przez to olewanie, ale nami

    Wydymac sie nie dalem i nie dam.

    > Tylko jeśli nie chcesz być dymany.
    > (a: przedstawiasz papier, że kłamią
    > b: olewasz, a oni mają korzystny wyrok)
    > Wiesz, że wielblądy są jednogarbne i dwugarbne?

    A czemu mam latac z papierem ktory zanioslem osobiscie do firmy? Nie
    widzisz w tym nic absurdalnego?

    > Też olewali pisma z tej firmy?

    Nie, dostawali komornika.

    > To kiedy piszesz prawdę? Teraz, że nic, czy wtedy:

    > Bo się ciekawe zaczyna robić - a właściwie klasyczne.

    Ciezko jest pamietac co bylo ponad rok temu. Nie to bylo istota mojego
    posta na tej grupie, bo z nimi i komornikiem uporam sie sam. Pytalem czy
    ta sprawa nie nadaje sie dla prokuratury.

    --
    Artur

  • 23. Data: 2011-12-20 12:27:00
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-20 13:05, AZ pisze:

    > Ciezko jest pamietac co bylo ponad rok temu.

    No i wszystko jasne.

    > z nimi i komornikiem uporam sie sam.

    Zapewne z takim samym skutkiem. :(

    --
    spp

  • 24. Data: 2011-12-20 12:34:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, spp <s...@g...pl> wrote:

    > Zapewne z takim samym skutkiem. :(

    Poczytalem, zlozylem sprzeciw od nakazu zaplaty wiec licze na normalna
    sprawe w ktorej bede mogl okazac wypowiedzenie umowy a nie sprawe o
    ktorej dowiaduje sie 3 miesiace po zapadnieciu wyroku.

    Sama firma po okazaniu wypowiedzenia zaoferowala sie, ze wysle mi
    przeprosiny za zaistniala sytuacje.

    Dziwi mnie tylko to dlaczego wszyscy nie widzicie w tym wszystkim nic
    dziwnego? Sad jako instytucja panstwowa wysyla korespondencje (wyrok,
    nakaz) na adres podany przez powoda?

    Znajac imie/nazwisko i czyjs PESEL moge sobie zrobic fikcyjny rachunek
    na 20000 PLN, zlozyc sprawe w e-sadzie, jako adres podac adres jakiegos
    pustostanu w ktorym nikt nie odbierze korespondencji, ktos to kliknie i
    mam w rece sadowy nakaz zaplaty. To raczej nie jest normalnosc.

    --
    Artur

  • 25. Data: 2011-12-20 12:43:15
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-20 13:34, AZ pisze:

    > Dziwi mnie tylko to dlaczego wszyscy nie widzicie w tym wszystkim nic
    > dziwnego? Sad jako instytucja panstwowa wysyla korespondencje (wyrok,
    > nakaz) na adres podany przez powoda?

    A na jaki ma wysyłać? Zapewne ten adres znajdował się w dokumentach sprawy.

> [...]
    > pustostanu w ktorym nikt nie odbierze korespondencji, ktos to kliknie i
    > mam w rece sadowy nakaz zaplaty. To raczej nie jest normalnosc.

    No cóą, nie takie przestępstwa ludzie popełniają :(

    --
    spp

  • 26. Data: 2011-12-20 13:43:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2011 13:34, AZ pisze:

    > Dziwi mnie tylko to dlaczego wszyscy nie widzicie w tym wszystkim nic
    > dziwnego? Sad jako instytucja panstwowa wysyla korespondencje (wyrok,
    > nakaz) na adres podany przez powoda?

    Tu się zgodzę, że to idiotyzm - zwłaszcza w świetle istnienia obowiązku
    meldunkowego.

    Uważam, że korespondencja urzędowa powinna iść na adres zameldowania i
    kropka.

  • 27. Data: 2011-12-20 16:58:36
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-20 12:05:07 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Olalem pisma od firm windykacyjnych,

    A tu napisałeś coś innego.
    Oczywiście masz prawo wierzyć w dowolną wersję, którą wymyślisz.

    > Wydymac sie nie dalem i nie dam.

    Oczywiście.
    Ten wyrok to tylko zły sen...

    > A czemu mam latac z papierem ktory zanioslem osobiscie do firmy?

    Bo chcieli cię wydymać.

    > Nie
    > widzisz w tym nic absurdalnego?

    W tym, że nie chciałeś zaregować?
    Widzę.

    > Ciezko jest pamietac co bylo ponad rok temu.

    Dlatego reaguje się od razu.
    A na razie robisz wszystko, by być wielbłądem dwugarbnym...

    > Nie to bylo istota mojego
    > posta na tej grupie, bo z nimi i komornikiem uporam sie sam.

    To oddychamy z ulgą i zamykamy sprawę.

    > Pytalem czy
    > ta sprawa nie nadaje sie dla prokuratury.

    Nie wiemy, bo nie mamy pojęcia co ci napisali, ty się plączesz w
    zeznaniach, a tak w ogóle, to nie dasz się im wydymać, tylko że oni
    mają już wyrok w ręku...

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2011-12-20 16:59:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-20 12:34:27 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Dziwi mnie tylko to dlaczego wszyscy nie widzicie w tym wszystkim nic
    > dziwnego?

    Ależ przeciwnie - uważamy, że to nienormalne świadomie doprowadzać do
    niekorzystnego wyroku.
    Nawet usiłujemy ci to przekazać, ale jakoś nam nie idzie...
    ;(

    --
    Bydlę

  • 29. Data: 2011-12-20 17:37:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, Bydlę <p...@g...com> wrote:

    > Ależ przeciwnie - uważamy, że to nienormalne świadomie doprowadzać do
    > niekorzystnego wyroku.
    > Nawet usiłujemy ci to przekazać, ale jakoś nam nie idzie...
    > ;(

    Ale w ogole przeczytales co pisalem? Ja o zadnej sprawie nie wiedzialem,
    sprawa byla w lipcu, nakaz uprawomocnil sie w pazdzierniku. Nie
    otrzymalem ZADNEJ korespondencji wiec nawet nie wiedzialem, ze toczy sie
    jakies postepowanie.

    --
    Artur

  • 30. Data: 2011-12-20 18:27:52
    Od: spp <s...@g...pl>

    > Poczytalem, zlozylem sprzeciw od nakazu zaplaty wiec licze na normalna
    > sprawe w ktorej bede mogl okazac wypowiedzenie umowy a nie sprawe o
    > ktorej dowiaduje sie 3 miesiace po zapadnieciu wyroku.

    W jaki sposób można wnieś sprzeciw od nakazu zapłaty po jego
    uprawomocnieniu się?

    --
    spp