  • 11. Data: 2011-12-20 08:17:57
    Temat: Re: Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 20 Dec 2011 08:12:05 +0000, AZ napisał(a):

    > Zastanawiac to sie mieli zanim kierowali sprawe na droge sadowa skoro na
    > moim wypowiedzeniu widniala jasno data. Paniusia podbijala jedna
    > pieczatka 2 egzemplarze wypowiedzenia i nagle sie okazuje, ze u nich
    > jest 25.03.2010 a u mnie 18.03.2010.

    A co to jest za data? Data napisania czy data doręczenia? Masz w
    jakikolwiek sposób potwierdzoną datę doręczenia wypowiedzenia?

  • 12. Data: 2011-12-20 08:20:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> wrote:

    > A co to jest za data? Data napisania czy data doręczenia? Masz w
    > jakikolwiek sposób potwierdzoną datę doręczenia wypowiedzenia?

    Pieczatka firmowa z data i "WPLYNELO". Wypowiedzenie skladalem w biurze
    firmy.

    --
    Artur

  • 13. Data: 2011-12-20 08:24:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-20 09:20, AZ pisze:

    > Pieczatka firmowa z data i "WPLYNELO". Wypowiedzenie skladalem w biurze
    > firmy.

    Jakiej firmy? Ubezpieczyciela, czy w jakiejś zewnętrznej agencji?

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-12-20 08:42:22
    Od: Tristen <t...@s...net>

    W dniu 2011-12-20 09:13, AZ pisze:

    > Czyli uwazasz, ze to moja wina bo zgodnie z przepisami rozwiazalem umowe
    > w odpowiednim terminie?

    Nie, postąpiłeś wtedy właściwie. Później już nie, bo czasami w celu
    uniknięcia kopania się z koniem lepiej zamiast olewania wysłać
    potwierdzenie swoich racji i dopiero olewać. Kolejność odwrotna skutkuje
    tym co Ciebie spotkało.

    --
    pozdrawiam
    Tristen

  • 15. Data: 2011-12-20 08:44:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Jakiej firmy? Ubezpieczyciela, czy w jakiejś zewnętrznej agencji?

    Ubezpieczyciela.

    --
    Artur

  • 16. Data: 2011-12-20 09:11:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-20 09:44, AZ pisze:

    > Ubezpieczyciela.

    Jeśli jesteś tego pewien, to racja jest po twojej stronie. Niestety,
    wzruszanie nieprawidłowo doręczonego tytułu to jedno z większych g*wien,
    w które może się wkopać "dłużnik".

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2011-12-20 09:17:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > Jeśli jesteś tego pewien, to racja jest po twojej stronie. Niestety,
    > wzruszanie nieprawidłowo doręczonego tytułu to jedno z większych g*wien,
    > w które może się wkopać "dłużnik".

    Ja to wiem, zastanawiam sie czy jest sens skladac zawiadomienie do
    prokuratury z Art 268 par. 1 i 270 par. 1?

    --
    Artur

  • 18. Data: 2011-12-20 10:25:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-20 10:17, AZ pisze:

    > Ja to wiem, zastanawiam sie czy jest sens skladac zawiadomienie do
    > prokuratury z Art 268 par. 1 i 270 par. 1?

    Według mnie sensu nie ma żadnego (każdy ma prawo próbować dochodzić
    swoich roszczeń, choćby zupełnie bezsensownych - co zresztą nie ma tutaj
    miejsca, bo windykacja nie wie, że długu może nie ma, a roszczenie jest
    realne), ale na pewno znajdziesz na tej grupie wiele osób o zupełnie
    odmiennym poglądzie. Tacy teoretycy, bo za przegraną sprawę cywilną nikt
    do pierdla jeszcze nie poszedł :)

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2011-12-20 11:31:32
    Od: spp <s...@g...pl>

    > Czyli uwazasz, ze to moja wina bo zgodnie z przepisami rozwiazalem umowe
    > w odpowiednim terminie?

    Nie, że olewałeś.

    --
    spp

  • 20. Data: 2011-12-20 11:40:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, spp <s...@g...pl> wrote:

    > Nie, że olewałeś.

    Aha, czyli wybralem sie osobiscie do firmy zeby nie bylo jazd z datami
    doreczen, faksami itd. a pozniej nagle moje wypowiedzenie szlag trafil?
    To moj obowiazek jest udowadnianie, ze wielbladem nie jestem?

    Natomiast interesujacy jest fakt, ze w sieci znalazlem wiele osob ktore
    maja ten sam problem z Allianzem i smierdzi mi to zarabianiem na tym
    procederze, tzn. ludzie wypowiadaja umowe, po pol roku po porzadkach
    wywalaja potwierdzenie nadania/kopie wypowiedzenia a po 1,5 roku
    dowiaduja sie o nakazie egzekucji bo mieli podwojne OC.

    Czemu jak nie oplacilem drugiej raty za poprzednie OC to wysylali mi
    upomnienie co 2 tygodnie na adres *zameldowania* a jak nie oplacilem nic z
    przedluzonej umowy nie dostalem juz nic tylko po jakims czasie wezwania
    od firm windykacyjnych? Czemu te wezwania szly na adres *zameldowania*
    a w sadzie zostal podany adres pod ktorym juz nie mieszkam?

    --
    Artur