  • 1. Data: 2011-12-19 22:12:46
    Temat: Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
    Od: AZ <a...@g...com>

    Witam,

    mam pewien problem z jednym z towarzystw ubezpieczeniowych. 2,5 roku
    temu zawarłem umowę o OC, zgodnie z prawem rozwiązałem je na 2 dni przed
    końcem umowy, czując problemy wypowiedzenie z pieczątką pracownika
    zachowałem. Po pół roku przyszło wezwanie do zapłaty, później przez
    firmy windykacyjne. Olewałem, bo nie lubie być oszukiwany a pachniało mi
    to oszustwem. Teraz dostałem pismo z owej firmy, że odbyła się sprawa w
    e-sądzie i jest zasądzona egzekucja.

    Nie dostałem ŻADNEJ korespondencji z sądu, że toczy się przeciwko mnie
    jakieś postępowanie. To co dostałem to pismo od firmy wysłane na stary
    adres (korespondencyjny), ze wygrali sprawe i maja w reku zasadzenie
    egzekucji.

    Firma uparcie twierdzi, że mają wypowiedzenie ale z datą o 7 dni
    późniejszą niż na moim wypowiedzeniu i żebym przesłał im skan tego
    wypowiedzenia co raczej teraz uczynię.

    Pytanie brzmi - czy to czasem nie podpada pod prokurature? Wyłudzenie i
    fałszowanie dokumentów? W Internecie jest pełno ludzi z takim samym
    problemem (ciekawe ilu nie ma potwierdzenia wypowiedzenia umowy), więc
    można przypuszczać, że to celowa praktyka tej firmy. A sumienie nie
    pozwala mi pozostawic sprawy na wyslaniu skanu rozwiazania umowy.

    Dzieki za pomoc.
    --
    Artur

  • 2. Data: 2011-12-20 07:19:55
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    W dniu 2011-12-19 23:12, AZ pisze:
> [...]
    > można przypuszczać, że to celowa praktyka tej firmy. A sumienie nie
    > pozwala mi pozostawic sprawy na wyslaniu skanu rozwiazania umowy.

    To nie wiem jak można tobie pomóc, skoro nie chcesz przedstawić dowodu w
    postaci wypowiedzenia umowy. Oczekujesz że w tej windykacji pracują
    wróżki? Teraz to i tak za późno. Pisz odwołanie do sądu przedstaw dowody
    i tyle. Teraz racja jest po ich stronie skoro mają papier sądowy. To
    oddadzą sprawę do komornika i na tym się skończy.

  • 3. Data: 2011-12-20 07:21:08
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-19 23:12, AZ pisze:

    > Olewałem ....

    Tu masz odpowiedź. :(

    --
    spp

  • 4. Data: 2011-12-20 07:24:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2011 08:19, PesTYcyD pisze:

    > To nie wiem jak można tobie pomóc, skoro nie chcesz przedstawić dowodu w
    > postaci wypowiedzenia umowy. Oczekujesz że w tej windykacji pracują

    Czy ty pracujesz w tej windykacji? Przecież wyraźnie napisał "...żebym
    przesłał im skan tego wypowiedzenia co raczej teraz uczynię."

    Jeśli sfałszowali datę, to jak najbardziej pod prokuraturę to podpada.

  • 5. Data: 2011-12-20 07:26:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.12.2011 08:21, spp pisze:

    > Tu masz odpowiedź. :(

    To wytłumacz teraz, dlaczego wezwania przychodziły do niego, a pismo z
    sądu już nie? Czyżby ktoś "niechcący" podał sądowi zły adres, hmm?

  • 6. Data: 2011-12-20 07:43:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, spp <s...@g...pl> wrote:

    > Tu masz odpowiedź. :(

    Mam taka nature ze nie lubie byc dymany.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 7. Data: 2011-12-20 07:47:21
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-20 08:19, PesTYcyD pisze:

> [...]
    > i tyle. Teraz racja jest po ich stronie skoro mają papier sądowy. To
    > oddadzą sprawę do komornika i na tym się skończy.

    Problem polega na tym że nie widzę powodów dla których po wyroku firma
    windykacyjna miałaby się zastanawiać nad datami wpłynięcia rozwiązania
    umowy. Ma w ręku wszystko co potrzebne doi egzekucji i jeszcze się
    zastanawia czy sąd wydał prawidłowy wyrok? Coś tu nie gra. :(

    --
    spp

  • 8. Data: 2011-12-20 07:48:32
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2011-12-20 08:43, AZ pisze:

    > Mam taka nature ze nie lubie byc dymany.

    A więc zostałeś wydymany na własną prośbę.

    --
    spp

  • 9. Data: 2011-12-20 08:12:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, spp <s...@g...pl> wrote:

> [...]
    > umowy. Ma w ręku wszystko co potrzebne doi egzekucji i jeszcze się
    > zastanawia czy sąd wydał prawidłowy wyrok? Coś tu nie gra. :(

    Zastanawiac to sie mieli zanim kierowali sprawe na droge sadowa skoro na
    moim wypowiedzeniu widniala jasno data. Paniusia podbijala jedna
    pieczatka 2 egzemplarze wypowiedzenia i nagle sie okazuje, ze u nich
    jest 25.03.2010 a u mnie 18.03.2010.

    --
    Artur

  • 10. Data: 2011-12-20 08:13:05
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-20, spp <s...@g...pl> wrote:

    > A więc zostałeś wydymany na własną prośbę.

    Czyli uwazasz, ze to moja wina bo zgodnie z przepisami rozwiazalem umowe
    w odpowiednim terminie?

    --
    Artur