  • 71. Data: 2011-12-22 15:36:23
    Temat: Re: Wyludzenie skladki za OC - sprawa dla prokuratury?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Czego nie chcesz zrozumieć?
    > Tego, że sam doprowadziłeś do tej sytuacji, czy że doprowadziłeś do tej
    > sytuacji sam?

    Ale Ty głupi jesteś to aż głowa boli :-) Facet liczył na sąd tylko nie miał
    okazji.

  • 72. Data: 2011-12-22 15:37:46
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com>

    > Po prostu daj spokój temu wątkowi - nie reaguj na przychdozące do ciebie
    > pisma - wprawdzie sobie zaszkodzisz, ale za to będziesz trzymał fason.
    > :-)

    I po co się wypowiadasz jak nie ogarniasz sprawy

  • 73. Data: 2011-12-23 10:34:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 20 Dec 2011, spp wrote:

    > A na jaki ma wysyłać?

    Na "wiarygodny".
    Akurat "wymiar" ma prawo dostępu do różnych danych, do których
    dostęp obywatelowi nie jest dany, więc nie byłoby niczym dziwnym
    jakby prawo przewidywało, że w razie niezgodności danych
    procesowych z danymi administracyjnymi sąd upewnia się co do
    podmiotu zamieszanego w sprawę.

    pzdr, Gotfryd

  • 74. Data: 2011-12-23 11:39:25
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-12-22 13:16:33 +0000, AZ <a...@g...com> said:

    > Nieporownuj pism od gownozercow z pismami od sadu

    Napisałeś, że dostałeś wezwanie, a potem pisma od kałojadów.
    Gdybyś zareagował na wezwanie, to nie byłoby zapewne ciągu dalszego w
    takim kształcie, jak opisałeś.

    > bo te pierwsze
    > mam w powazaniu, drugie zawsze odbieram.

    Te drugie też odebraleś...

    > Czemu wyciales co bylo dalej, tzn. czego dotyczyl moj pierwszy post?

    Bo koncetruję się na tym, że nie reagujesz na pisma, a potem jesteś
    zaskoczony, że sprawa toczyła się bez twego udziału.

    --
    Bydlę

  • 75. Data: 2011-12-23 12:25:01
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-23, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

> [...]
    > jakby prawo przewidywało, że w razie niezgodności danych
    > procesowych z danymi administracyjnymi sąd upewnia się co do

    Ano wlasnie. Nie wspominajac o tym, ze na wypowiedzeniu ktore wg. nich
    wplynelo 5 dni pozniej byl podany aktualny adres zamieszkania zgodny z
    adresem zameldowania.

    --
    Artur

  • 76. Data: 2012-01-17 21:37:45
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ależ przeciwnie - uważamy, że to nienormalne świadomie doprowadzać do
    > niekorzystnego wyroku.
    > Nawet usiłujemy ci to przekazać, ale jakoś nam nie idzie...
    > ;(

    ale dlaczego ktoś kto ma wszystkie papiery w porządku ma stawać czy choćby
    przesyłać dokumenty na żądanie jakichś firm czy osób? Bo mają takie
    widzimisię?
    Też bym tyłka nie ruszył bo z jakiej racji? Kto mi za to zapłaci i dlaczego
    miałbym ruszać tyłek w sprawie tego że ktoś ma burdel w dokumentach?
    Teraz pójdzie na policję, złoży doniesienie o fałszowaniu dokumentów i będą
    mieli ruch w interesie.

    Miałem kiedyś podobnie bodajże z TU Polisa czy jakoś tak się zwali.
    Przysyłali mi wezwania do zapłaty zapłaconej polisy - zgubili dokumenty - to
    był 1995 czy 1996 r i takie rzeczy załatwialo się papierowo - wpłatami na
    poczcie. Za pierwszy razem współpracowałem i wysłałem i kopię dowodu wpłaty.
    Za drugim ich olałem, za trzecim razem przyszedł list z pogróżkami i podanym
    numerem kontaktowym. Zadzwoniłem i nim rozmówca powiedział dzien dobry
    dostał taką zjebę za burdel w dokumentach że aż się sam sobie zdziwiłem że
    potrafie tak po ludziach jechać (a młody wtedy byłem bo to było jakieś 15
    lat temu). Po tym telefonicznym opeerze nigdy już do mnie niczego nie
    wysłali, w każdym razie przekazałem im w krótkich żołnierskich słowach że
    raz im już wysłałem kopię potwierdzenia i jeżeli teraz czegoś ode mnie chcą
    niech się do mnie pofatygują a ja to im pokażę. Więcej w tej sprawie nic nie
    zrobię a jeśli z tym pójdą do sądu to przegrają i jeszcze od nich wydębię
    odszkodowanie.
    Zadziałało.
    --
    Jackare

  • 77. Data: 2012-01-17 22:24:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-01-17, Jackare <1...@t...com.pl> wrote:

> [...]
    > miałbym ruszać tyłek w sprawie tego że ktoś ma burdel w dokumentach?
    > Teraz pójdzie na policję, złoży doniesienie o fałszowaniu dokumentów i będą

    Dokladnie. Widac dla wszystkich to norma, ze np. TU bedzie ich pytac 10
    razy czy zaplacili albo czy wypowiedzieli umowe a oni beda chodzic na
    poczte i nie widziec w tym nic dziwnego. Poza tym NIE WIERZE zeby to byl
    burdel w papierach bo takich jak ja w Internecie znalazlem wielu. To
    zaplanowane dzialanie bo klient bez kopii wypowiedzenia jest w czarnej
    dupie i bedzie musial zaplacic, a TU kopie wypowiedzenia moze puscic w
    niszczarke i sladu nie ma. Nie mialem jeszcze na to czasu, ale dolozenie
    zloze.

> [...]
    > zrobię a jeśli z tym pójdą do sądu to przegrają i jeszcze od nich wydębię

    U mnie to jedynie zadzialalo na firme windykacyjna po wyslaniu maila z
    zapytaniem czy zwroca mi koszt dojazdu na poczte, ksera, faxu/listu
    poleconego i za zmarnowany czas przestali sie w ogole odzywac a sprawe w
    e-sadzie zalozylo samo TU i gdyby nie to, ze o niczym nie wiedzialem
    nadal bym im nie wyslal skanu potwierdzenia, jedynie zrobilbym to w
    normalnym sadzie.

    --
    Artur
    ZZR 1200