  • 1. Data: 2004-05-29 16:26:15
    Temat: Re: Wykroczenie ???? - "2"
    Od: M...@o...pl (KaMil)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    > to fora ze dwora!
    Andrzejku, spokojnie ! To nie twoj prywatny folwark, wiec nikogo nie
    wywalaj, bo nie madano ci takowych uprawnien. I tnij zbedny tekst :-)

    KaMil

  • 2. Data: 2004-05-29 16:43:46
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "KaMil" <M...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:40b8b91d.1856735@news.tpi.pl

    > Andrzejku, spokojnie ! To nie twoj prywatny folwark, wiec nikogo nie
    > wywalaj, bo nie madano ci takowych uprawnien. I tnij zbedny tekst :-)

    To także nie jest Twój folwark, a Andrzej chce
    aby pytający stosował się do ustalonych reguł.
    Jedną z nich jest to, że odpowiedzi są *dobrowolne*
    a jakiekolwiek ponaglanie jest źle widziane i
    przeważnie odnosi (powinno) odwrotny skutek.

    PS. Który cytowny przez Andrzej tekst uważasz
    za zbędny?.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "One kozie dead"

  • 3. Data: 2004-05-29 19:17:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Andrzej_K wrote:

    > To także nie jest Twój folwark, a Andrzej chce
    > aby pytający stosował się do ustalonych reguł.
    [ciach]
    > PS. Który cytowny przez Andrzej tekst uważasz
    > za zbędny?.

    Nie oczekuj od kamilka merytoryczności ani logiki - jemu się po prostu
    nudzi i się mnie czepia. Na szczęście KF działa i wypocin tego smarkacza
    zasadniczo nie widzę :-D