  • 11. Data: 2010-11-15 21:22:14
    Temat: Re: Wskazanie kierującego
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2010-11-15 22:15, Cavallino pisze:

    > Zawsze możesz się z tym kims umówić że on płaci.
    > Oszczędzi za to na punktach.

    Tu jest propozycja dla mnie 210zł jak się przyznam, bez mandatu jak
    wskażę (i oni wtedy będą sobie szukać dalej), albo 300zł jak nie wskażę.

  • 12. Data: 2010-11-15 21:23:28
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    az-gminna-jest-organem-w-rozumieniu-art-78-ust-4-pra
    wa-o-ruchu-drogowym.html

    > 3 strony bicia piany a na koniec odesłanie do innego wątku na 22
    > strony. Skoro znasz sprawę, to może powiedziałbyś nam pointę zamiast
    > kazać czytać 22 strony na forum...

    Po przejrzeniu wątku jedyny konkret jaki znalazłem, to to że ten gość
    dostał 1000zł kary od której odwołuje się dalej, ale co dalej już nie
    napisał (pewnie nadal w toku).

  • 13. Data: 2010-11-15 21:47:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tomasz,

> [...]

    > Po przejrzeniu wątku jedyny konkret jaki znalazłem, to to że ten gość
    > dostał 1000zł kary od której odwołuje się dalej, ale co dalej już nie

    Nie napisał, bo ma bana, jak wielu, którzy w tym wątku pisali...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2010-11-15 21:51:32
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał

    > Przypadł mi obowiązek wskazania komu powierzyłem pojazd.
    > Czy jest gdzieś określony wymagany zakres tej informacji?
    >
    > Bo Straż Gminna Gminy Słupsk życzy sobie podać im m.in. nazwisko
    > panieńskie matki, miejsce urodzenia, pesel, serie i nr dowodu osobistego,
    > kod pocztowy i telefon osoby której powierzyłem pojazd.
    >
    > Jeżeli podam im tylko imię i nazwisko tej osoby, to wystarczy żeby
    > spełnić wymóg art. 78.4 PoRD?

    Ja wielokrotnie tak robiłem (+ adres zamieszkania) uzasadniając, że albo
    kierujący nie upoważnił mnie do udostępniania reszty swoich danych
    osobowych albo ich po prostu nie znam? Wystarczyło w zupełności, sami sobie
    resztę odnaleźli.

    K.

  • 15. Data: 2010-11-15 22:14:31
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Tu jest propozycja dla mnie 210zł jak się przyznam, bez mandatu jak wskażę
    > (i oni wtedy będą sobie szukać dalej), albo 300zł jak nie wskażę.

    A gdyby tak wskazac obcokrajowca od ktorego nie moga nic wyegzekwowac?

    --
    Picasso

  • 16. Data: 2010-11-15 22:21:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tu jest propozycja dla mnie 210zł jak się przyznam, bez mandatu jak wskażę
    > (i oni wtedy będą sobie szukać dalej), albo 300zł jak nie wskażę.

    Pogadaj z klientem.

  • 17. Data: 2010-11-15 22:23:26
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    P_ablo pisze:
> [...]

    To jest mocno dziwne. wiem ze był przypadek, ale przed sądem, ze
    właściciel powiedział ze jechał ktoś z rodziny, ale przeciw swojej
    rodzinie zeznawać nie będzie/nie musi. Dali mu spokój( z zeznaniem i
    szukaniem winnego - mandat pozostał)

    > A gdyby tak wskazac obcokrajowca od ktorego nie moga nic wyegzekwowac?

    i to by było najbardziej okrutne rozwiazanie. ten obcokrajowiec moze się
    nawet przyznać i nie zapłacić - zależy gdzie mieszka...

    ToMasz

  • 18. Data: 2010-11-15 22:32:37
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > Tu jest propozycja dla mnie 210zł jak się przyznam, bez mandatu jak wskażę
    > (i oni wtedy będą sobie szukać dalej), albo 300zł jak nie wskażę.

    Strażnicy z DC twierdzą, że nie mają prawa ukarać cię za niewskazanie. Jeśli
    na zdjęciu ewidentnie nie jesteś Ty a nie chcesz wskazać kierującego to w
    Warszawie SM kieruje sprawę do policji. Jeśli policja cię przesłucha jako
    podejrzanego to odmawiasz składania zeznań (Twoje święte prawo) a jeśli jako
    świadka to masz prawo nie pamiętać. Ja na razie z niecierpliwością czekam ze
    3 miesiące na wezwanie odbite przez SM na policję.

  • 19. Data: 2010-11-15 23:00:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 15 Nov 2010 23:32:37 +0100 osobnik zwany Przemek V
    wystukał:

    > U?ytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisa? w wiadomo?ci

    > Stra?nicy z DC twierdz?, ?e nie maj? prawa ukaraae cie za niewskazanie.
    > Je?li na zdjeciu ewidentnie nie jeste? Ty a nie chcesz wskazaae
    > kieruj?cego to w Warszawie SM kieruje sprawe do policji. Je?li policja
    > cie przes?ucha jako podejrzanego to odmawiasz sk?adania zeznan (Twoje
    > ?wiete prawo) a je?li jako ?wiadka to masz prawo nie pamietaae. Ja na
    > razie z niecierpliwo?ci? czekam ze 3 miesi?ce na wezwanie odbite przez
    > SM na policje.

    ale skad maja wiedzieć, że to Ty skoro wezwanie przysłali z drugiego
    końca Polski? chyba mają problem :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 20. Data: 2010-11-15 23:28:01
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-11-15 20:38:56 +0100, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> said:

    > Przypadł mi obowiązek wskazania komu powierzyłem pojazd.
    > Czy jest gdzieś określony wymagany zakres tej informacji?

    Co do zasady - to, co wiesz na ten temat.
    Im mniej kombinowania, tym lepiej.

    (ja nie znam peseli i dat imienin matek żon konkubinów znajomych...)

    --
    Bydlę