  • 41. Data: 2012-06-07 14:12:22
    Temat: Re: Wolontariat na euro
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-06-07 12:05, m wrote:

    > A czy jest?

    NIe.

    Shrek

  • 42. Data: 2012-06-07 14:35:51
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 07.06.2012 14:12, Shrek pisze:

    > NIe.

    :) Rzecz jasna miałem na myśli "A czyj jest?"

    p. m.

  • 43. Data: 2012-06-07 15:00:44
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-06-07 14:35, m wrote:

    > :) Rzecz jasna miałem na myśli "A czyj jest?"

    Jak firmowy, to firmy.

    Shrek.

  • 44. Data: 2012-06-07 15:15:58
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 07.06.2012 15:00, Shrek pisze:

    > Jak firmowy, to firmy.

    Ok, a kto jest pracodawcą?

    p. m.

  • 45. Data: 2012-06-07 15:26:54
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-06-07 15:15, m wrote:

    > Ok, a kto jest pracodawcą?

    Firma.

    Shrek.

  • 46. Data: 2012-06-07 15:29:49
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 07.06.2012 15:26, Shrek pisze:

    > Firma.

    A więc, jeżeli pracodawca traktuje majątek firmy jak swój, kiedy
    pracodawca jest firmą, to wszystko w porządku. Bo firma traktuje firmowy
    majątek jak firmowy, tj. swój.

    p. m.

  • 47. Data: 2012-06-07 15:59:24
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-06-07 15:29, m wrote:

    > A więc, jeżeli pracodawca traktuje majątek firmy jak swój, kiedy
    > pracodawca jest firmą, to wszystko w porządku. Bo firma traktuje firmowy
    > majątek jak firmowy, tj. swój.

    Semantycznie masz rację, ale obstawiam, że przedpiscom raczej nie o to
    chodziło:P

    Shrek.

  • 48. Data: 2012-06-07 16:11:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 7 Jun 2012, Shrek wrote:

> [...]
    [...]
    > Firma.

    No dobra.
    Pracodawca - firma - swój majatek traktuje jak swój majatek.
    Czego nie rozumiem w powyższym wywodzie? ;)

    Popatrz na to tak: przykładowo pracownik wezmie *swoj majatek*, na
    przykład swoje własne narzedzie, i będzie używał go do pracy
    (dla wyjasnienia: należy się mu za to wynagrodzenie, i wynagrodzenie
    z tego tytułu jest zwolnione z podatku, mogę podać/zalinkować przepis).

    Pytam po dobroci: czy pracownik który używa *własnego* narzędzia
    do pracy (i dostaje za to wynagrodzenie) nie może tego własnego
    narzędzia używać jak... własnego narzędzia?
    Na przykład "poza praca", tak jakby go nie używał w pracy?

    Widzisz bład logiczny istniejacy w samym fakcie dziwienia się?

    Inna sprawa, to przypadek kiedy *pracownik* nadużywa własnosci
    pracodawcy. Dajmy na to, taki prezes... (to jest forma wynagrodzenia
    i powinna być "zalegalizowana", włacznie z podatkiem).
    Ale o tym przypadku nie było mowy (jak dotad).
    :D

    pzdr, Gotfryd

  • 49. Data: 2012-06-07 16:25:22
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    januszek wrote:
    > Marek Dyjor napisa?(a):

    > "Swoim majątkiem"? Masz na myśli majątek firmy, który wielu
    > pracodawców traktuje jak swój? "Pracowac 12 czy 18 godzin na dobę"
    > znowu bajka bo tak to tylko roboty potrafią.

    to sprawdź ile czasu pracują szefowie swoich firm...

    pomijając soboty i niedziele w której też często pracują..

  • 50. Data: 2012-06-07 18:09:54
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-06-07 16:11, Gotfryd Smolik news wrote:

    > No dobra.
    > Pracodawca - firma - swój majatek traktuje jak swój majatek.
    > Czego nie rozumiem w powyższym wywodzie? ;)

    Już pisałem - Januszkowi chyba o co innego chodziło pisząc o "pracodawcy"

> [...]
    > i powinna być "zalegalizowana", włacznie z podatkiem).
    > Ale o tym przypadku nie było mowy (jak dotad).

    Odnoszę wrażenie, że właśnie tą sytuację miał na myśli Januszek:D

    Shrek.