  • 1. Data: 2012-06-06 11:37:59
    Temat: Picie piwa pod chmurką
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Wczoraj było w szkle wiec podrzucę temat.

    Policja zapowiedziała, że w trakcie Euro nie bedzie karac za picie piwa pod
    chmurką.

    Oświadczenie zostało wydane w zwiazku z akcja pokazujaca ze jestesmy
    jedynym krajem w europie, gdzie za picie piwa mozna dostac mandat.

    Ja rozumiem, ze poza Euro jak Pan Władza wlepia mandacik to jest dbanie o
    bezpieczenstwo, ale jak to sie dzieje w czasie Euro, to juz jest wstyd i
    wiocha bo co koledzy z zagranicy powiedzą.
    Ale co sądzicie o tego typu wypowiedziach policji? To jest tylko śmieszne
    czy również naganne?

    Dlaczego policja nie zaapeluje do sejmu o zniesienie tego zepisu, skoro
    sama sie go wstydzi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 2. Data: 2012-06-06 13:06:27
    Temat: Re: Picie piwa pod chmurką
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Budzik napisa?(a):

    > Policja zapowiedziała, że w trakcie Euro nie bedzie karac za picie piwa pod
    > chmurką.

    A co w sytuacji kiedy będzie bezchmurnie?

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 3. Data: 2012-06-06 13:18:29
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Budzik

    > Policja zapowiedziała, że w trakcie Euro nie bedzie karac za picie piwa
    > pod chmurką.

    Ciekawe kiedy policja otrzymała prerogatywy ustawodawcze. Jakoś
    przespałem ten moment.

  • 4. Data: 2012-06-06 15:16:11
    Od: tryton <d...@o...pl>

    > Dlaczego policja nie zaapeluje do sejmu o zniesienie tego zepisu, skoro
    > sama sie go wstydzi?

    policja ma zaapelować? ty sie zastanów co piszesz

    czy jesteśmy jedynym krajem z takim zapisem? tego nie wiem ale wiem że
    jesteśmy w czołówce pod względem spożycia i rozpicia,
    moczymordek u nas na pęczki, już tylko chyba ruskie są lepsze

  • 5. Data: 2012-06-06 16:26:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    tryton napisa?(a):

    > jesteśmy w czołówce pod względem spożycia i rozpicia,

    Nie prawda. Jesteśmy pod tym względem w ogonie:
    http://www.egospodarka.pl/79723,Spozycie-alkoholu-w-
    Polsce-nizsze-od-sredniej-UE,1,39,1.html

    > moczymordek u nas na pęczki, już tylko chyba ruskie są lepsze

    swoją drogą, skąd bierzesz takie "mądrości"?

    j.

  • 6. Data: 2012-06-06 17:33:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:06062012.3645613C@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > wiocha bo co koledzy z zagranicy powiedzą.
    > Ale co sądzicie o tego typu wypowiedziach policji? To jest tylko śmieszne

    Chodzi o to, że pijacych piwo może być za dużo po prostu.

    > Dlaczego policja nie zaapeluje do sejmu o zniesienie tego zepisu, skoro
    > sama sie go wstydzi?

    Bo Policja nie ma inicjatywy ustawodawczej.

  • 7. Data: 2012-06-06 18:11:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-06-06 16:26, Użytkownik januszek napisał:

    > Nie prawda. Jesteśmy pod tym względem w ogonie:
    > http://www.egospodarka.pl/79723,Spozycie-alkoholu-w-
    Polsce-nizsze-od-sredniej-UE,1,39,1.html

    > swoją drogą, skąd bierzesz takie "mądrości"?

    Tak wizualnie to nawalonych zwłaszcza od piątku do poniedziałku
    widuje nie mniej niż dwadzieścia czy trzydzieści lat temu.
    O ile ze statystyką nie dyskutuje to za komuny wprowadzając
    kartki nauczyli część społeczeństwa korzystać z własnych
    wyrobów (bimber) dzisiaj do tego dochodzą alkohole przemycane
    lub w wyniku odpowiednich machlojek nie objęte akcyzą czyli
    nie ujęte w zestawieniu, ciekawy jestem ile jakie by wyszło
    to spożycie gdyby to doliczyć.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-06-06 19:13:43
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > wiocha bo co koledzy z zagranicy powiedzą.
    > Ale co sądzicie o tego typu wypowiedziach policji? To jest tylko śmieszne

    Naganne

  • 9. Data: 2012-06-06 19:28:45
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.06.2012 17:33, Robert Tomasik pisze:

    > Bo Policja nie ma inicjatywy ustawodawczej.

    Tym bardziej nie może decydować o tym że danego dnia dany przepis nie
    obowiązuje na terytorium RP.

    p. m.

  • 10. Data: 2012-06-06 23:15:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    RadoslawF napisa?(a):

    > Tak wizualnie to nawalonych zwłaszcza od piątku do poniedziałku
    > widuje nie mniej niż dwadzieścia czy trzydzieści lat temu.

    Kiedy ja sięgam pamięcią wstecz to wydaje mi się, że dawniej,
    szczególnie w takie dni jak 8 marca - trudno było spotkać na ulicy kogoś
    nie nawalonego... ;)

    j.