  • Data: 2004-05-22 11:02:19
    Temat: Re: Wolne od wad prawnych ? - dlugie
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja go nie chcę uderzać, tylko sprowokować do przeciwdziałania głupocie
    > ludzkiej. Komornik zaatakowany najprawdopodobniej podejmie kroki zaradcze
    > iz adzwoni do kogo trzeba, by urzednicy przestali się wygłupiać.

    komornik to oleje. nic mu nie da sie zrobic bo nie ma podstaw.

    > Zresztą
    > to komornik powinien wystąpić do sądu o uchylenie zastawu.

    no niekoniecznie, zgodnie z ustawa wnioskowac moze tylko zastawnik (bank),
    zastawca (dluznik) lub osoba, ktora nabyla przedmiot obciazony zastawem
    rejestrowym w sposob powodujacy wygasniecie zastawu. komornik jest tu tylko
    posrednikiem wiec jego zadaniem jest przedmiot zajac i sprzedac. a nabyta
    ruchomosc jest wolna od wad prawnych lecz koniczne jest dopelnienie
    formalnosci zwiazanych z wykresleniem. opisalem to w 2 innych mailach tego
    watku.

    > :-))
    > >
    > No właśnie. rzecz w tym, że mnie się wydaje, że to Komornik powinien
    > uchylić ów zastaw.

    jak wyzej. i zgodnie z Dz.U. 2000 nr 82 poz. 934 wydzial komunikacji
    zachowal sie poprawnie, ale mogl wyjasnic cala sprawe nowemu nabywcy.

    pozdr.
    marcin