  • Data: 2004-05-22 15:51:00
    Temat: Re: Wolne od wad prawnych ? - dlugie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c8nr21$9sq$1@news.onet.pl...

    > Jeśli właściciel nie chce dobrowolnie oddać to wystarczy złożyć
    doniesienie
    > na policję. Niekoniecznie trzeba lecieć do komornika.

    A o jakie przestepstwo chcesz ewentualnie ścigać tego kredytobiorcę?

    > Nic takiego nie wynika. Równie dobrze mogły to być dwa różne banki dwa
    różne kredyty.

    Ale jak trafnie zauważył "bd", a czego ja nie zauważyłem, to faktycznie
    wniosek o uchylenie zastawu może złożyć nabywca przesyłając wraz z
    wnioskiem zaświadczenie od komornika, że samochód jest wolny od zastawu. I
    To raczej spór w tym zakresie kończy.

    > Nie. Wystarczy, że wystąpi o wydanie nowego dowodu rejestracyjnego
    > w związku z zakupem auta od komornika.

    Nie masz racji. Nowy dowód rejestracyjny oczywiście dostanie. Ale będzie w
    nim uwidoczniony ów zastaw sądowy.

    > Jeżeli zaś urzędasy z urzędu mają jakiś problem z tym związany i nie
    znają prawa
    > to niech zapierdalają sami i go sobie wyjaśnią albo niech dokształcą się
    lub
    > zmienią pracę jeśli zrozumienie ustawy przerasta ich możliwości.

    Wychodzi na to, że urzędnicy akurat znali to prawo, tylko nie wytłumaczyli
    inicjującemu wniosek.