  • Data: 2004-05-23 10:42:52
    Temat: Re: Wolne od wad prawnych ? - dlugie
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to oznacza, że mam rację. Końcówka odnosi się do ...[ciach]

    nie chce mi sie z Toba dalej rozmawiac bo w ogole nic nie rozumiesz,
    przekrecasz i wyciagasz zdania bez kontekstu nie rozumiejac do czego
    sie odnosza.

    > Art. 308. Wierzytelność można także zabezpieczyć zastawem rejestrowym, który
    > regulują odrębne przepisy.
    >
    > I wszystko na temat mącenia wody k.c.

    art. 1 ust. 2 ustawy mowi, ze w sprawach nie uregulowanych w niniejszej
    ustawie do zastawu rejestrowego stosuje sie przepisy kodeksu cywilnego.

    czytaj wszystko, a nie fragmenty.

    > Oczywiście, że *JEST* właścicielem tego auta przez cały okres ważności
    > zastawu.
    > Tylko do Ciebie to nie dociera z niepojętych dla mnie powodów.

    no i nie dotrze do mnie cos takiego wiec juz sie nie mecz z tym maceniem :)

    > Powoływanie się na k.c. w przypadku zastawu rejestrowego jest mało skuteczne.

    czytaj uwaznie, napisalem w jednym zdaniu dodatkowo jak jest z zastawem
    zwyklym. nie umiesz czytac? a powolywanie sie na k.c. jest skuteczne bo
    ustawa wszystkiego nie reguluje, co juz Ci napisalem wyzej.

    > 8 lat temu nie było zastawu rejestrowego.

    Ty w ogole wiesz o czym ja pisze? ten kredyt, o ktorym rozmawiamy zostal
    splacony 8 lat temu. to jest napisane przez autora watku. doskonale wiem,
    ze nie bylo zastawu rejestrowego ale byl bankowy zastaw rejestrowy. i wlasnie
    wspomniany przez Ciebie art. 308 k.c. zostal wtedy zmieniony, razem z
    wprowadzeniem ustawy o zastawie rejestrowym.

    pozdr.
    marcin