  • Data: 2004-05-23 17:37:40
    Temat: Re: Wolne od wad prawnych ? - dlugie
    Od: MiReK <m...@D...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. Czynności, o których mowa w ust. 1, są dokonywane na podstawie jednego
    > z następujących dokumentów:
    >
    > 1) odpisu prawomocnego postanowienia sądu, prowadzącego rejestr zastawów,
    > o wykreśleniu zastawu rejestrowego na pojeździe z rejestru zastawów,
    >
    > 2) aktualnego lub pełnego odpisu z rejestru zastawów.

    Komornik wystąpił o wypis z rejestru zastawów i ja takie pismo doręczyłem
    do wydziału komunikacji. Jest to wypis z Centralnego Biura informacji o
    Zastawach Rejestrowych.
    Samochód nie widnieje w rejestrach zastawowych.
    Piersze, to komornik mnie zapytał po co pokazywałem dowód rejestracyjny.
    Teraz bym ju ż tego nie zrobił.

    Mirek