eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWniosek o odwołanie Zbigniewa Ziobro z funkcji Ministra Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego › Re: Wniosek o odwołanie Zbigniewa Ziobro z funkcji Ministra Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego
    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wniosek o odwołanie Zbigniewa Ziobro z funkcji Ministra
    Sprawiedliwości i Prokuratora Generalnego
    Date: Tue, 13 Nov 2018 12:40:17 +0100

    W dniu 2018-11-12 o 17:48, Grzegorz Niedźwiecki pisze:

    > Jakbyś umiał czytać, to byś zauważył za co i na jakiej podstawie wydał wyrok.
    Niezależnie od słuszności, jakieś granice przyzwoitości muszą być. Jakim trzeba być
    zwyrodnialcem, żeby akceptować polityczną egzekucję jedenaście lat, żeby akceptować
    egzekucję dożywotnio, egzekucję stalinowską, prowadzoną prawem gangstera. W jakim
    ustroju jest to możliwe i dopuszczalne.

    A ty szkalując inną osobę nie umiałeś czytać?