  • 11. Data: 2002-03-22 12:37:01
    Temat: Re: Wku kontra Firma
    Od: "rg" <r...@p...com>

    > Drogi Kolego, pleciesz totalne bzdury.
    > Znam dobrze ten problem i dysleksja jest faktem,

    a ja i tak uwazam, ze jakby ktos od malego przeczytal chociaz pare ksiazek
    miesiecznie,
    w szkole musial napisac porzadne wypracowania i dyktanda to by problem
    dysleksji zniknal.

    tego typu "choroby" wynikaja z idiotycznej polityki pt. "biedne dzieci, ci
    nauczyciele tak ich mecza,
    ile to musza odrabiac lekcji w domu...".

    niestety obserwuje dysleksje tylko wsrod nierobow, a wsrod osob
    wyksztalconych - nie.

  • 12. Data: 2002-03-22 12:47:26
    Od: "Carlosky" <c...@p...onet.pl>

    wez nieco komputerow i jakis samochod w leasing i zaproponuj WKU i MON, zeby
    to spalcali kiedy bedziesz w armii, no i jeszcze zasilek dla twojego
    pracownika.......
    pzdrawiam,

    carlosky
    *********************************
    Skydive & Altitude & FreeFly

  • 13. Data: 2002-03-22 14:16:22
    Od: "Sotb" <k...@z...pl>

    Użytkownik "rg" <r...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > nauczyciele tak ich mecza,
    > ile to musza odrabiac lekcji w domu...".
    >
    > niestety obserwuje dysleksje tylko wsrod nierobow, a wsrod osob

    Może jedno z drugim ma jakieś powiązanie.

    Sotb

  • 14. Data: 2002-03-22 14:17:40
    Od: "Sotb" <k...@z...pl>

    Użytkownik "Carlosky" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    zeby
    > to spalcali kiedy bedziesz w armii, no i jeszcze zasilek dla twojego

    Ciekawe co chłopak zrobi jak dostanie odroczenie?

    Sotb

  • 15. Data: 2002-03-22 14:22:13
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Dyskleksja a nieuctwo to trochę różne sprawy. (inna sprawa, że to
    > tutajto raczej nie zdiagnozowana w porę dysortografia -- w odp. momencie
    > wykryta i ,,zwalczana'' daje sie to ,,zaleczyć'').

    ŚWIĘTA prawda tak było poszedłem na test kfalifikujący w 3 klaśie szkoły
    sredniej po wielkich kłopotach z J.Polskim i zdawaniem do kolejnych klas reszta
    przedmiotów była praktycznie zawsze ok.
    a maturę z polskiego mam zaliczoną na 4,4 więc nie jest tak źle z czytaniem
    książek.
    terapia pomogła np. niepiszę już po literach p ż`et z kropką itd albo "ktury"
    nie piszęjuż w taki sposób.
    a dla reszty panów wypowiadających się o mine mam niespodziank jestem tehnikiem
    elektroniki IQ mam na poziomie 154 punkty i raczej niemam problemów z nałuką np
    elektorniki czy innych przedmiotów zalicznych do ściasłych.

    Szkoda że w społeczeństwie polskim jest tak wielu nie tolerancyjnych ludzi
    któży tylko zaóważają możliwość wytknięcia komuś błedów i robienia z tego
    dobrej zabawy.

  • 16. Data: 2002-03-22 14:25:23
    Od: "mikrus" <m...@s...pl>

    Użytkownik "rg" <r...@p...com> napisał w wiadomości
    (ciach)
    > niestety obserwuje dysleksje tylko wsrod nierobow, a wsrod osob
    > wyksztalconych - nie.

    TROLLU grupowy,
    naklepałeś się sporo i nawet doczekałeś się kilku odpowiedzi.
    Czuj się już spełniony i wymięknij już stąd.
    Please
    m.

  • 17. Data: 2002-03-22 14:31:21
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Ciekawe co chłopak zrobi jak dostanie odroczenie?
    Spłaci poprostu leasing ponieważ kredyt może zostać zawieszony a leasing raczej
    wątpie.
    To jest jakaś myśl, ale słyszałem że oni posiadają pewne dyrektywy i jeżeli
    jestem menegerwm firmy a więc ona bezemnie nie może funkcjonować to mogę starać
    się o odbycie przeszkolenia wojskowego podobnego jak na studjach obecnie
    palnują i mam automatycznie wbijane Odbycie zasadniczej służby wojskowej.
    co o tym sądzicie czy są jakieś zapisy w prawie cywilnym czy to warunkuje jakaś
    ustawa jak tak to jaka.

    Dziękuje za wszelakie odpowiedzi i przepraszam jeszcze raz za lopot czytania
    nieotrograficznej pisowni.
    Artur

  • 18. Data: 2002-03-22 14:50:19
    Od: Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam>

    In article <0t3c9b23bei760fn3e8%sal@virgin.gazeta.pl>, s...@i...pl
    says...

    > A mogą Ci podpowiedzieć jak ustawić poprawne kodowaniu w czytniku, żebyś
    > krzaków nie wysyłał?

    Może tobie?

    Leszek

  • 19. Data: 2002-03-22 14:54:35
    Od: Przemyslaw Maciuszko <s...@i...pl>

    Leszek Olszewski <r...@p...pl-nospam> wrote:
    > Może tobie?

    Ja w przeciwieństwie do Ciebie mam poprawne kodowanie.

    Jeśli Twoi znajomi nie potrafią pomóc, to polecam wizytę na
    pl.news.czytniki, gdzie też Cię kieruję.

    --
    Przemyslaw Maciuszko

  • 20. Data: 2002-03-22 17:45:00
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "mikrus" <m...@s...pl> napisał w wiadomości >
    TROLLU grupowy,
    > naklepałeś się sporo i nawet doczekałeś się kilku odpowiedzi.
    > Czuj się już spełniony i wymięknij już stąd.

    Kolejny stódęt ?