  • 21. Data: 2002-03-22 17:48:28
    Temat: Re: Wku kontra Firma
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    news:0738.00006c5f.3c9b0c69@newsgate.onet.pl...
> [...]
    > Ale do tego potrzeba dość sporych nakładów finansowych oraz mnustwo
    czasu a
    > szkoła raczej obie żeczy neguje. Więc pozostają 2 możliwości albo
    wziąść
    > dziekankę albo żucić szkołe.( i tak niewiele się tam można
    dowiedzieć oprucz
    > kilku bzdur).
    > Ale sytułacja wygląda tak że jak tylko wezmę dziekankę to Wku
    zacznie za mnom
    > łazić itd wiem bo kumpla w ten sposób 2 razy w miesiącu gnębią.
    > Jak wezmę rozwód z szkołą to następnego dnia dostaje wezwanie do
    WKU.
> [...]
    wspierać aby WKU
    > dało mnie odroczeie lub przeniosło do rezerwy.
    > Z góry podkreślam że wręcenie łapówki i podobne rady nie są mi
    potrzebne.
    > czy pośiadając firmę komputerową oraz zatrudniając pracownika można
    w jakiś
    > sposób to przeskaoczyć.
    >
    > dziękuje szanownym kolegom za odpowiedzi.
    > Ps przepraszam za orto lecz jestem dyslektykiem lecz jak kogoś rażą
    moje błędy
    > to prosze dać upust swojemu niezadowoleniu i pisać co popadnie

    Jesli nawet nie potrafisz napisac kim jestes to zapomnij o pisemnym
    odwolaniu;)))))))

    Leszek

  • 22. Data: 2002-03-22 18:53:51
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 22 Mar 2002 15:22:13 +0100,
    osoba podpisana: <m...@p...onet.pl>
    napisała:
    [... dużo nieortograficznego tekstu....]

    > Szkoda że w społeczeństwie polskim jest tak wielu nie tolerancyjnych ludzi
    > któży tylko zaóważają możliwość wytknięcia komuś błedów i robienia z tego
    > dobrej zabawy.

    Nie wiem czy jesteś dysortografikiem/dyslektykiem/whatever
    Ale!
    Do większości czytników news/edytorów można podpiąć lub jest podpięty
    moduł sprawdzania pisowni. Jeśli faktycznie masz takie kłopoty to (w
    swoim interesie!) powinieneś go używać.

    Pomijam już ten drobiazg jak sprawdzanie posta przed wysłanie. Niestety
    takich tekstów jak wysłałeś na tą grupę nic nie usprawiedliwia :-(

    KJ

    --
    Math is like love -- a simple idea but it can get complicated.
    -- R. Drabek

  • 23. Data: 2002-03-23 18:46:14
    Od: Myszoor <m...@p...fm>

    a który rocznik jesteś?

  • 24. Data: 2002-03-23 22:44:31
    Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE>

    On Fri, 22 Mar 2002 12:41:20 +0100, rg wrote:

    > prof "zdrowy rozsadek"
    > wiekszosc ludzi, ktorym znam i maja "dysleksje", to nieuki i spokojnie mozna
    > uogolnic, ze w zyciu nie przeczytali zadnej ksiazki.

    też tak mi się do niedawna wydawało. ostatnio jednak poznałem żywy
    kontrprzykład. osobę, która pochłania książki w ekspresowym tempie
    (uprzedzając pytania - czyta ze zrozumieniem), biegle włada dwoma
    językami i w obydwu sieje ortografy wręcz hurtowo :)

    --
    michał sałaban * e...@f...foto.ch.pwr.wroc.pl
    <echelon mode="alert"> terrorism, osama bin laden, world trade center, fbi, cia,