  • 1. Data: 2002-03-22 10:39:37
    Temat: >>> Zabrane prawo jazdy <<<
    Od: "analismus" <a...@g...pl>

    Mam pytanie...Zostało mi zabrane prawo jazdy za jazdę pod wpływem alkoholu
    (walnałem głupotę, bo jechałem na drugi dzień rano po imprezie). Wiem, ze
    dostane karę w postaci obligatoryjnego zatrzymania prawa jazdy na jakiś
    okres. Ale w zwiazku z tym czy czas tej kary lliczy się od momentu zabrania
    prawa przez policję, czy od momentu wydania wyroku w sprawie?
    Z góry dziękuje za odpowiedź!

  • 2. Data: 2002-03-22 10:40:50
    Temat: Re: >>> Zabrane prawo jazdy <<<
    Od: "analismus" <a...@g...pl>

    Aha...pytam, bo z tego co się dowiedziałem na rozprawę mogę czekac nawet i 8
    miesiecy!

  • 3. Data: 2002-03-22 12:45:51
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Czas już leci.

  • 4. Data: 2002-03-22 14:29:16
    Od: "analismus" <a...@g...pl>

    "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> wrote in message
    > Czas już leci.

    Czyli liczone to jest od dnia zabrania prawka? Tak mam to rozumiec?

  • 5. Data: 2002-03-22 22:14:19
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "analismus" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> wrote in message
    > >

    > Czyli liczone to jest od dnia zabrania prawka? Tak mam to rozumiec?
    Dokładnie.
    Rob