  • 1. Data: 2002-03-22 08:33:10
    Temat: umowa o prace
    Od: "rg" <r...@p...com>

    mam taka umowe:

    umowa o prace na czas okreslony z zachowaniem 3 miesiecznego okresu
    probnego.

    3 miesiace mijaja na koniec marca

    1. jaki obowiazuje okres wypowiedzenia (dla mnie i dla pracodawcy).

  • 2. Data: 2002-03-22 08:43:26
    Temat: Re: umowa o prace
    Od: "rg" <r...@p...com>

    > umowa o prace na czas okreslony z
    przepraszam. NA CZAS NIEOKRESLONY.

  • 3. Data: 2002-03-22 08:45:31
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "rg" <r...@p...com> napisał w wiadomości
    > umowa o prace na czas okreslony z zachowaniem 3 miesiecznego okresu
    > probnego.

    Nie ma takiej możliwości. Umowa może być _ALBO_ na czas określony, _ALBO_ na
    okres próbny. Jedna umowa nie może być jednocześnie obiema.

    Przy umowie na okres próbny 3 miesiące okres wypowiedzenia wynosi 2
    tygodnie. Umowy na czas określony < 6 miesięcy nie można wypowiedzieć, > 2
    tygodniowy okres, ale pod warunkiem, że jest klauzula mówiąca o tym w
    umowie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2002-03-22 08:58:14
    Od: "rg" <r...@p...com>

> [...]
    > tygodnie. Umowy na czas określony < 6 miesięcy nie można wypowiedzieć, > 2
    > tygodniowy okres, ale pod warunkiem, że jest klauzula mówiąca o tym w

    to jest dokladnie tak okreslone: " umowa na stale z zachowaniem 3
    miesiecznego okresu probnego".
    i nic poza tym.

  • 5. Data: 2002-03-22 09:42:08
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > to jest dokladnie tak okreslone: " umowa na stale z zachowaniem 3
    > miesiecznego okresu probnego".
    > i nic poza tym.

    KP
    Art. 25. Par. 1. Umowę o pracę zawiera się na czas nie okre?lony, na czas
    okre?lony lub na czas wykonania okre?lonej pracy.
    Par. 2. Każda z umów, o których mowa w Par. 1, może być poprzedzona umow? o
    pracę na okres próbny, nie przekraczaj?cy 3 miesięcy.

    Jak widać, nie ma w ogóle umowy o pracę "na stałe". Zadzwoń do PIP bo nie
    mam pojęcia co zrobić z takim dziwolągiem i jak to w końcu działa :(

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2002-03-22 10:01:42
    Od: "rg" <r...@p...com>

> [...]
    >
    > Jak widać, nie ma w ogóle umowy o pracę "na stałe". Zadzwoń do PIP bo nie
    > mam pojęcia co zrobić z takim dziwolągiem i jak to w końcu działa :(

    przepraszam, zamiast "na stale" jest "na czas nieokreslony, z zachowaniem 3
    miesiecznego okresu probnego", teraz sie dogrzebalem.

  • 7. Data: 2002-03-22 16:19:53
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Fri, 22 Mar 2002, rg wrote:

    > to jest dokladnie tak okreslone: " umowa na stale z zachowaniem 3
    > miesiecznego okresu probnego".

    Nie ma takiego rodzaju umów. W razie wątpliwości poczytuje się że są to
    dwie umowy, jedna próbna na 3 miesiące, druga na czas nieokreślony - każda
    z osobnymi okresami wypowiedzeń, przy czym ta na czas nieokreślony jest
    pod warunkiem zawieszającym (wygaśnięcie tej pierwszej i brak
    przeciwskazań do jej ponownego nawiązania).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    "We've got to have rules and obey them. After all, we're not savages.