  • 41. Data: 2015-12-10 14:38:15
    Temat: Re: Wirtualny prezes
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 10 Dec 2015 14:13:40 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Zawsze to "Prezes" brzmi dumnie.
    > A w razie potrzeby wyciagnie rezygnacje i powie "to nie ja".
    > I nic nie jest winny - ani dlugom, ani niezgloszeniu :-)

    Oprócz.powyższego chodzi też o to by krs nie nękał wezwaniami do
    ustalenia składu zarządu a niekumatym kontrahentom wydawało się, że
    zarząd istnieje.

    --
    Marek

  • 42. Data: 2015-12-10 16:39:19
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Poszukujesz porady jak popełnić przestępstwo i przygotowujesz się do niego.
    To jest karalne.

    -----

  • 43. Data: 2015-12-10 16:59:42
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 10 Dec 2015 16:39:19 +0100, ąćęłńóśźż<n...@d...spamerow>
    wrote:
    > Poszukujesz porady jak popełnić przestępstwo i
    > przygotowujesz się do niego.
    > To jest karalne.

    Bredzisz.

    --
    Marek

  • 44. Data: 2015-12-10 21:01:01
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    W dniu 9 gru 2015 o 11:20, Liwiusz pisze:
    > Natomiast za długi sp. z o.o. już od stycznia 2016 będzie odpowiadał też
    > prokurent.

    A co się zmienia?

    --
    .B:artek.

  • 45. Data: 2015-12-10 21:12:21
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-10 o 16:59, Marek pisze:

    > Bredzisz.

    Jak zazwyczaj ;)

    --
    Sonn

  • 46. Data: 2015-12-11 07:40:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 10 Dec 2015 21:01:01 +0100, .B:artek. napisał(a):

    > A co się zmienia?

    Przeczytaj np.

    http://www.paluckiszkutnik.pl/pl/publikacje/nowe-zas
    ady-odpowiedzialnosci-prokurenta-za-zobowiazania-spo
    lki/

  • 47. Data: 2015-12-11 10:47:02
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czy nadal prokurentami spółek prawa handlowego będą mogli być kryminaliści,
    przestępcy i złodzieje skazani prawomocnymi wyrokami?

    -----

  • 48. Data: 2015-12-11 10:48:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-11 o 10:47, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy nadal prokurentami spółek prawa handlowego będą mogli być kryminaliści,
    przestępcy i złodzieje skazani prawomocnymi wyrokami?

    I co gorsza - nie umiejący cytować!

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2015-12-11 10:52:34
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Jak zwykle ostatnio dużo wniosłeś do dyskusji.

    -----

  • 50. Data: 2015-12-11 10:54:12
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    www.paluckiszkutnik.pl/pl/publikacje/ochrona-dobr-os
    obistych-uczestnikow-dyskusji-internetowej

    -----