  • 1. Data: 2015-12-08 10:14:14
    Temat: Nieprawdziwe opisy aukcji na ...
    Od: adam <a...@w...pl>

    Jak czytam niektóre aukcje to śmiech mnie ogarnia.
    Np niedawno
    * jakiś tam akumulatorek do latarki, czy aparatu za śmieszne pieniądze,
    a pojemność ma taką, że śmiało można go użyć jako samochodowy,
    * latareczka - zasięg do 1000m,
    itd

    Wszyscy wiedzą, łącznie ze sprzedającym, że to kłamstwa. Mało tego
    sprzedawca ma dużą sprzedaż i same pozytywy w komentarzach.
    Nie tak dawno cwaniackie kancelarie ścigały e-sklepy za niezgodne z
    prawem regulaminy, a ten temat jakoś omijają, a jest on o wiele bardziej
    szkodliwy.

  • 2. Data: 2015-12-08 10:22:29
    Temat: Re: Nieprawdziwe opisy aukcji na ...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-08 o 10:14, adam pisze:
> [...]
    > * jakiś tam akumulatorek do latarki, czy aparatu za śmieszne pieniądze,
    > a pojemność ma taką, że śmiało można go użyć jako samochodowy,

    To, że chińczycy potrafią wyprodukować baterię/akumulator o dowolnie
    zleconej pojemności (na nalepce) to powszechny i światowy fakt. Jest
    popyt na napisy, jest podaż. Już dziwniej by wyglądała aukcja "pojemność
    znamionowa 3000mah, rzeczywista 800mah" ;)

    > * latareczka - zasięg do 1000m,

    Może ją widać z takiej odległości? :)

    > Wszyscy wiedzą, łącznie ze sprzedającym,

    Obawiam się jednak, że nie wszyscy kupujący.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-12-08 12:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

> [...]
    > popyt na napisy, jest podaż. Już dziwniej by wyglądała aukcja "pojemność
    > znamionowa 3000mah, rzeczywista 800mah" ;)

    Jest chyba tylko jeden sposób - reklamowac, oddawac, obarczac sprzedawce
    kosztami przestanie sie opłacać.

    Niedawno kupiłem włascie aku do komórki - pojemnosc 20% nizsza niz
    nominalna...

  • 4. Data: 2015-12-08 14:03:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-12-08 o 12:00, Budzik pisze:

    > Niedawno kupiłem włascie aku do komórki - pojemnosc 20% nizsza niz
    > nominalna...

    To nie tak źle.

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-12-08 18:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > To nie tak źle.

    No własnie - relatywizowanie...
    Moze i nie tak źle, ale jednak niezgodnie z umową.

    Za to jakis czas temu kupiłem polskiego chinczyka czyligoclever insignia
    500 - ma baterie 4000 i druga 1750.
    Zmierzyłem ta pierwsza - ma 4000 :)
    Czyli jednak da sie podać uczciwie.

  • 6. Data: 2015-12-08 19:55:46
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    k...@1...0.0.1
    *Budzik* napisał(-a):

    > Niedawno kupiłem włascie aku do komórki - pojemnosc 20% nizsza niz
    > nominalna...

    Mnie się kiedyś trafił taki, że trzeba było 2x dziennie ładować, podczas
    gdy oryginalny wytrzymywał ~14 dni

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2015-12-09 12:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Big Jack a...@b...zz ...

    > Mnie się kiedyś trafił taki, że trzeba było 2x dziennie ładować,
    > podczas gdy oryginalny wytrzymywał ~14 dni

    O, i co zrobiłes?

  • 8. Data: 2015-12-09 14:09:50
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2015-12-08 o 10:22, Liwiusz pisze:
    > Już dziwniej by wyglądała aukcja "pojemność
    > znamionowa 3000mah, rzeczywista 800mah";)

    Dlaczego?
    Sami Chińczycy tak robią, przejrzyj np. http://dx.com

    > Mark Capacity 6000mAh
    > Actual Capacity 3000mAh

    Zapewne w pewnym momencie okazało się, że obsługa reklamacji była zbyt
    kosztowna.

    --
    AWa.