eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWinna grosik... › Re: Winna grosik...
  • Data: 2014-08-27 18:37:49
    Temat: Re: Winna grosik...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Tue, 26 Aug 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > No i tu właśnie wracam do założeń powszechnego obyczaju - profesjonalista
    > zajmujący się handlem/usługami powinien być... profesjonalny.
    > To oznacza także pewną podstawową inteligencję

    Biorąc pod uwagę, że bardzo profesjonalne struktury ładują tę inteligencję
    w zabranie klientowi tego czego by chciał, dajmy na to stosowaniu serii
    ISO 9000 do kontroli jakości (czytaj: żeby nie była za dobra i trafić
    w zepsucie się tuż po gwarancji), można sparafrazować, że każdy orze
    jak może :>
    Profesjonalizm kapitalistyczny przekłada się niestety nie na zadowolenie
    klienta, ale na to aby płacił - co powoduje, że statystycznie opłacalne
    jest odsianie "słabopłacącycych".
    Skutki bywają różne, ale nie tak jednoznaczne jak usiłujesz to
    przedstawić. Minimalizacja kosztów odbywa się RÓWNIEŻ kosztem klienta.
    Klient chce tanio... to ma. A chce tanio i dobrze, to jak pisują
    na grupach ze sprzętem technicznym, znaczy że chce kupować dwa razy ;)

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1