  • Data: 2014-08-27 18:30:51
    Temat: Re: Winna grosik...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Aug 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > To gdzie masz ten swój biznes? Myślę że wszyscy

    No nie wszyscy i w tym argumentacja leży ;)

    Tak przy okazji - ciekawe zjawisko.
    Niskim kosztem (brak nakładu ludzkiej pracy) groszówkami
    mogłyby zająć się... komputery.
    W praktyce, okazuje się, że w miejscu zastosowań informatyki,
    przyjmowanie drobnych wpłat się *NIE OPŁACA*.
    Głównie z powodu rozliczania "od sztuki transakcji".
    Czyli NAWET tam, gdzie operacja jest automatyczna karta
    -czytnik-komputery-wpis_na_harddysku, "ktoś" uznaje, że takiego
    klienta lepiej odsiać.
    Taki ficzer, dość ciekawy :>

    pzdr, Gotfryd