  • Data: 2014-08-28 11:02:47
    Temat: Re: Winna grosik...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 sierpnia 2014 16:04:34 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > Ot� to. I rynek weryfikuje to tak, �e czasem sprzedawca nie ma wyda�.
    Albo zmieni nawyki sprzedawcy.
    Kilka lat temu jak wprowadziłem się do obecnego domu zacząłem korzystać z usług
    lokalnego sklepiku spożywczego. Kupowałem tam ze względu na pieczywo bo mi akurat od
    nich smnakowało.
    Lubię też piwo i czasami kupowałem u nich. W sklepie lodówka wypełniona piwem ale
    wyłączona. Włączane były tylko w największe upały i to dopiero rano z otwarciem
    sklepu więc piwo schłodzało się pewnie koło południa. Pytam kobity czemu nie chłodzi-
    ona mówi bo się nie opłaca, bo prąd itp. a ludziska przyzwyczajeni to kupują i tak.
    Płatności kartami oczywiście tez nie opłacało jej się obsługiwać
    Jakieś 2-3 lata temu niedaleko od tego sklepu otworzyli Żabke. Tam lodówki działają
    non stop, piwo i inne napoje zawsze prawidłowo schłodzone. No i karta można;)
    Nie minęło kilka tygodni jak właścicielka tego pierwszego sklepu zmieniła nawyki i
    włączyła lodówkę. Po kolejnych kilku miesiącach terminal do kart się w sklepie
    pojawił;)
    Tak więc wszelkie antyklienckie postawy opłacają się ale do czasu.