eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWinna grosik... › Re: Winna grosik...
  • Data: 2014-08-28 10:18:34
    Temat: Re: Winna grosik...
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 27 sierpnia 2014 18:24:22 UTC+2 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:
    > To zaleďż˝y, czy ta "prokliencko��" przyciďż˝gnie klientďż˝w na >ktďż˝rych siďż
    zarabia, czy na kt�rych si� traci.
    >Pr�bowa� kto� kiedy� oszacowa�, ile kosztuje wystawienie paragonu,
    >licz�c wszystkie koszty zwi�zane z kas� rejestruj�c�? Zastanawiam >si�,
    czy dla przychodu 25 groszy nie zostanie "zjedzony" nie tylko zysk, ale
    > ca�y przych�d :D
    > Jaki� klient kt�remu co� si� nie podoba trafi si� zawsze >rzyzna�
    si�, jak komu� NIGDY nie zdarzy�o si� by� tym lientem :D), > klient>
    kt�remu prawie zawsze co� si� nie podoba... c�.
    > Mo�e by� wart straty 11 podobnych koleg�w ;)

    To nie tak. Obsluga klienta to nie taka prosta matematyka.
    Klient który płaci 25gr za usługę i bierze na to fakturę(koszt kartki, materiałów
    eksploatacyjnych do drukarki itp.) z matematycznego punktu widzenia przynosi pewnie
    strate.
    ale jak będzie zadowolony z obsługi to jest szansa że wróci ponownie(być może z
    większym zamówieniem) no i tych 11 to tez nie wiadomo czy peda podobni czy
    przychodowo lepsi.
    Najlepsza metoda pozyskiwania nowych(a jak firma chce się rozwijać to na takich
    powinno jej zależeć) to rekomendacje od aktualnych klientów + jakość obsługi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1