    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 26 Aug 2014 10:13:56 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Winna grosik...

    On Tue, 26 Aug 2014, Smok Eustachy wrote:

    > W dniu 25.08.2014 o 08:51, Andrzej Lawa pisze:
    > /.../

    > No nie wiem.

    A ja spróbuję "przeciw". Żeby charakter grupy zachować ;)

    > Sprzedający musi przyjąć piniondz (bo to jest środek płatniczy),

    Zgoda.

    > nie może przyjąć go więcej niż wynosi cena

    Podaj przepis.
    W odróżnieniu oczywiście od przepisu stanowiącego, że nie może ŻĄDAĆ
    więcej niż wynosi cena (który prawie na pewno istnieje na okoliczność
    "cena na kasie inna niż na półce", ewentualnie daje się wywieść
    zasadami prawnymi)

    > - wychodzi, że musi wydać

    Mi nie wychodzi z braku podparcia drugiej części tezy :)

    pzdr, Gotfryd