  • Data: 2014-08-26 15:07:53
    Temat: Re: Winna grosik...
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:54ddb805-9680-43ad-befe-75a6c65edd4b@googlegrou
    ps.com...
    > Żaden problem. Kilka razy tak miałem:
    > -Nie mam wydać, nie ma Pan drobnych?
    > -Nie mam
    > -To ja nie mam jak wydąć reszty
    > -To ja dziękuję.
    > I poszedłem szukać innego sprzedawcy.
    > Kupujący maja ta przewagę że głosują nogami;)

    Jest też druga strona lady.
    Przychodzi "klient" z jedną kartka papieru do skserowania, koszt dla klienta
    25 groszy, zysk dla kserującego - jakieś 4 grosze. A "klient" ma tylko
    setkę. Nikt normalny, nie wiem jak prokliencko nastawiony, nie zamknie
    punktu i nie poleci rozmieniać tej setki dla tych 4 groszy, skoro może w tym
    czasie przyjść inny klient, kupić cokolwiek i zapłacić jak człowiek.
    I tylko bez takich, że "to się nie zdarza". "To" się zdarza nagminnie.

    Agnieszka