eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWinna grosik... › Re: Winna grosik...
  • Data: 2014-08-26 15:44:10
    Temat: Re: Winna grosik...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-08-26 15:40, Kris pisze:
    > W dniu wtorek, 26 sierpnia 2014 15:07:53 UTC+2 użytkownik Agnieszka napisał:
    >> Przychodzi "klient" z jednďż˝ kartka papieru do skserowania, koszt dla >klienta 25
    groszy, zysk dla kseruj�cego - jakie� 4 grosze. A "klient" ma >tylko setk�.
    Nikt normalny, nie wiem jak prokliencko nastawiony, nie >zamknie punktu i nie poleci
    rozmienia� tej setki dla tych 4 groszy, skoro >mo�e w tym > czasie przyj��
    inny klient, kupi� cokolwiek i >zap�aci� jak cz�owiek.
    > Można i tak(olać klienta)
    > Powszechna zasada marketingu mówi, że jeden zadowolony Klient przyprowadzi do
    Twojej firmy kolejnych sześciu kupujących. A jeden niezadowolony sprawi, że jedenastu
    nigdy nie przyjdzie.
    > Ale każdy sam swój biznes prowadzi.
    > Ja gdybym prowadził punkt usługowy ksero i miał w cenniku usługę za 25groszy to
    starałbym się


    Bzdura i bullshit (i cytat, i Twoja opinia). Widać, żeś nigdy normalnego
    biznesu nie robił. Nie każdego klienta opłaca się obsługiwać.

    > zapewnić na bieżąco drobne w kasie aby było na wydanie reszty.
    > To się zdarza wiec szanujący klienta handlowiec będzie miał zapewniona odpowiednią
    ilość drobnych aby nie tracić klientów.

    Ale dla pierwszego klienta ze stówką, czy dla 20. też? Statystycznie nie
    opłaca się być przygotowanym na wszystkie okoliczności.

    --
    Liwiusz



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1