  • Data: 2019-01-07 14:11:53
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:1m6rkl2cs9zls.1bld3x2ayx0kb.dlg@40tude.
    net...
    Dnia 06 Jan 2019 10:42:41 GMT, Budzik napisał(a):

    >Majstra się nie czepiaj, wręczyłeś mu kołki to i ich użył. Jakby to
    >była
    >Ameryka to mógłbyś wynająć papugę i wytoczyć proces producentowi
    >wieszaka. Więcej byś stracił niż zarobił ale byś miał przynajmniej
    >zabawę. Tu w kraju - nic nie zrobisz.

    Dlaczego nic ?
    Jest szkoda, jest producent ... ktory zwali na majstra, ze zle dziury
    zrobil :-)

    >W sumie miej pretensje do siebie.
    >Widziały gały co brały, trzeba było uruchomić krytyczne myślenie. Weź
    >na klatę i nie zawracaj d... :)

    Cos w tym jest.
    Ale czy to majster nie powinien sie bardziej przejac ?
    W koncu fachowiec.

    >Ja bym w życiu nie powiesił TV na 5 cm kołki :)

    Ale jaki wieszak ? blisko sciany powinno starczyc.
    A cegla jaka ? Jak dziurawka, to glebiej moze byc pusto :-(

    >Pewnie w ogóle bym kołków nie użył.

    A czego ? Tasmy Tesa ? :-)

    J.