  • Data: 2019-01-07 19:05:37
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA9D0A10CB3101budzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >http://maclean.pl/index.php?option=com_djcatalog2&v
    iew=item&id=73:uchwyt-maclean-mc-564-b&cid=1:uchwyty
    -do-lcd&Itemid=110
    >Model MC-564

    >Przesadziłem z ta maks odległościa. Pol metra. Coś mi się zle
    >skojarzyło
    >a tak jak pisałem - nigdy go nie odsuwano az tak od sciany.

    Nie sprawia ten uchwyt wrazenia takiego, zeby mogl 75kg utrzymac na
    pelnym wysiegu.
    Raz ze sruby wyrwie, dwa ze mu sie ta blaszka przy scianie pognie, a
    trzy - ze sie te laczniki pogna.

    >W momencie wyrwania telewizor był odsuniety od sciany duzo mniej. Jak
    >sobie to probuje przypomniec to mysle ze 15cm moze...

    A jaki jest rozstaw pionowy srub w scianie ? Na oko bym rzekl, ze
    10cm,
    jak telewizor odsuniety o 15 plus jeszcze grubosc samego TV i dzwignia
    nam sie robi 2x.
    Jak jeszcze majster jakos slabo osadzil ...

    Jest jeszcze wersja, ze sasiad uruchomi wiertarke udarowa i telewizor
    zaczal sie odsuwac ...

    >Ano ja własnie nie wiem na co liczy producent...
    >No chyba ze na to ze kazdy w momencie montazu wymieni kołki :)
    >Albo ze dzis trudno trafic na TV który wazy 75kg :)

    To moze jednak reklamacje u sprzedawcy o zwrot kosztow ?
    I poczekac co odpowiedza ... a potem proba obciazeniowa i sie oducza
    :-)

    J.