  • Data: 2019-01-07 15:05:48
    Temat: Re: Wieszak na telwizor
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.01.2019 o 11:42, Budzik pisze:

    > Majster przyjechał, ogladamy. Kołki w zestawie 5cm długie. 4szt....
    > Uwzgledniajac tynk na scianie, grubosc blachy - w scianie trzymało się
    > toto moze na 3 centymentrach...

    Kołek powinien być cały w ścianie, więc blacha nie ma znaczenia dla
    długości kołka (ma znaczenie dla długości wkręta).

    Ale jakiej średnicy te kołki?, bo tu jest pewnie pies pogrzebany. Nie
    wiem dlaczego, ale producenci wieszaków na wszystko lubią dawać
    kołeczki, na których nawet ręcznik wisieć nie chce. Do powieszenia
    ciężkich przedmiotów na cegle to ja daję kołki 12mm (ostatecznie 10) i
    jeszcze nic mi nie wyjechało.

    Albo można dać kotwy tulejowe, na tym to bramy ludzie wieszają...

    Na kołku np. 6mm to święty obrazek można powiesić najwyżej.

    MJ