  • 1. Data: 2003-09-07 11:24:55
    Temat: Wiatrówka z Czech
    Od: "HUSYT" <h...@p...onet.pl>

    Czy mogę kupić i przewieźć przez granice bez cła i żadnych innych
    restrykcji 4,5 mm karabin pneumatyczny. W Polsce na podstawie ustawy
    o broni i amunicji można ten sprzet kupic bez specjalnego zezwolenia.

  • 2. Data: 2003-09-07 17:24:45
    Temat: Re: Wiatrówka z Czech
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    HUSYT wrote:
    > Czy mogę kupić
    Gładkolufowy

    > i przewieźć przez granice
    Zgłaszając

    > bez cła i żadnych innych
    > restrykcji
    Restrykcje nie, cło byc może

    > 4,5 mm karabin pneumatyczny. W Polsce na podstawie ustawy
    > o broni i amunicji można ten sprzet kupic bez specjalnego zezwolenia.
    Można

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 3. Data: 2003-09-07 18:08:26
    Od: Artur <a...@j...net>

    Nie za bardzo znam sie na tym, ale cos mi w sklepie mowili (bo
    probowalem sie dopytywac kiedys) o gladkiej lufie.
    Jezeli lufa wiatrowki bedzie gwintowana to moga byc problemy.

    A.

  • 4. Data: 2003-09-07 19:28:35
    Od: Remik <r...@r...stt.pl>

    On Mon, 8 Sep 2003 20:54:31 +0200, "therion" <t...@w...pl> wrote:

    > Na wiatrówkę gładkolufową potrzebne jest pozwolenie ...

    Mylisz się.

    --
    Remigiusz Pękala

    "Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota,
    chociaż co do pierwszego nie mam pewności" - Albert Einstein

  • 5. Data: 2003-09-07 21:29:15
    Od: Artur <a...@j...net>

    No wiec wlasnie. Mnie tez wydawalo sie, ze slyszalem dokladnie
    odwrotnie.

    A.

  • 6. Data: 2003-09-08 15:26:05
    Od: Remik <r...@r...stt.pl>

    On Tue, 9 Sep 2003 09:19:32 +0200, "therion" <t...@w...pl> wrote:

    >Macvie absolutną racje, powinno być ""na wiatrówkę GWINTOWANĄ potrzebne jest
    >pozwolenie ... " -
    >przepraszam za błąd i wynikłe z tego nieporozumienie ...
    >
    >Jeszcze 2 lata temu wnioski o pozwolenie na wiatrówkę gwintowaną składało do
    >Komend Rejonowych lub Miejskich Policji ... Nie wiem jak teraz ...

    Teraz jeszcze też.
    ale od 1.stycznia 2004 będzie trzeba rejestrować każdą wiatrówkę o
    enerkii kinetycznej pocisku powyżej 17 J.

    Nie ma znaczenia czy gwintowana czy nie.

    --
    Remik

  • 7. Data: 2003-09-08 18:54:31
    Od: "therion" <t...@w...pl>

  • 8. Data: 2003-09-08 20:31:51
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    Użytkownik "Remik" <r...@r...stt.pl> napisał:

    > Teraz jeszcze też.
    > ale od 1.stycznia 2004 będzie trzeba rejestrować każdą wiatrówkę o
    > enerkii kinetycznej pocisku powyżej 17 J.

    Jezeli nic nie pomieszalem, to chyba taki jest projekt, a ustawy jeszcze
    nie ma. A jezeli jest to prosilbym o namiary.
    No, i ile to jest 17J. Da to sie jakos przeliczyc na predkosc poczatkowa?

    (mrk)

  • 9. Data: 2003-09-08 21:43:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Sep 2003, Remik wrote:

    >+ On Tue, 9 Sep 2003 09:19:32 +0200, "therion" <t...@w...pl> wrote:
    [...]
> [...]
    >+ ale od 1.stycznia 2004 będzie trzeba rejestrować każdą wiatrówkę
    >+ o enerkii kinetycznej pocisku powyżej 17 J.

    Ja wyłącznie wKF i z ciekawości:
    pozwolenie != rejestracja
    Dobrze myślę ?

    >+ Nie ma znaczenia czy gwintowana czy nie.

    ...a pozwolenia nadal będą ?

    pozdrowienia, Gotfryd
    (zaciekawiony niezorientowany bezwiatrówkowy)

  • 10. Data: 2003-09-09 05:18:34
    Od: Remik <r...@r...stt.pl>

    On Mon, 8 Sep 2003 23:43:41 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    >...a pozwolenia nadal będą ?

    Podobno rejestracja w Komendzie Powiatowej Policji.
    Polecam lekturę Polityki nr 36 z dn. 6 Września 2003.

    --
    Remik