  • 1. Data: 2003-09-07 12:04:01
    Temat: wolontariat
    Od: "Pawcio" <1...@w...pl>

    Witam wszystkich:-)
    Mam pytanie-zostalem niedawno zatrudniony jako wolontariusz w pewnej firmie
    (szkoła).Wczesniaj byłem zarejestrowany jako bezrobotny.Poszedlem to zgłosic
    do urzedu pracy, , po tygodniu poszedlem tam drugi raz ale nadal nie
    wiedzieli co ze mna zrobic.Moze mi ktos wytłumaczyc co mi przysluguje, do
    czego jest zobowiązany pracodawca itd?Czytałem ustawe o wolontariacie , ale
    ona chyba jescze nie weszla w zycie, wiec nie wiem czego sie trzymac...Czy
    np idzie mi teraz normalnie staz pracy, czy to sie doczegos liczy, jak jest
    z zusem(jednoczesnie studiuje)...HELP ME