  • 11. Data: 2007-03-02 21:12:15
    Temat: Re: Wezwanie na policję wysłane do miejsca "niezameldowania"
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-03-02 21:08, ar wrote:
    > Obstawiam to pierwsze, bo każdy rozsądnie myślący człowiek wysłałby na adres
    > zameldowania.

    Przesyłki wysyła się na adres zamieszkania. Co więcej wysłanie przez
    organ przesyłki na adres zameldowania mimo że znane jest mu miejsce
    zamieszkania skutkować będzie uznaniem doręczenia za nieprawidłowe.

    Sam napisałeś wcześniej, że nie mieszkasz tam gdzie jesteś zameldowany.
    Organ postąpił prawidłowo.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    What is truth? (Pontius Pilate)

  • 12. Data: 2007-03-02 21:37:16
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    ar napisał(a):
    > Pracownik poczty potwierdza tożsamość na podstawie dokumentu tożsamości.
    > Jeśli dane na przesyłce były inne niż w dowodzie to można podejrzewać że
    > osoba nie jest tą "określoną osobą"

    dane to imię i nazwisko

    > Ale po co sobie komplikować, kiedy można wysłać na adres zameldowania.

    doręcza się na adres zamieszkania, a nie zameldowania

    KG

  • 13. Data: 2007-03-02 21:48:01
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-03-02 22:06, ar wrote:
> [...]
    > Gdybym nie odbierał zawiadomienia w miejscu zameldowania, to rozumiem że
    > można domniemywać że przebywam pod innym znanym policji adresem.
    > Ale pierwszym krokiem powinna być próba dostarczenia w miejscu legalnego
    > zamieszkania.
    > W przeciwnym razie oznaczałoby to, że policja z góry zakłada moją
    > nieuczciwość (mieszkam nielegalnie w wynajętym mieszkaniu), oraz niezgodne
    > z przepisami zachowanie pani w okienku pocztowym, która wyda mi przesyłkę.
    > Naprawdę uważasz, że to typowy sposób rozumowania policji?

    Nie ma czegoś takiego jak legalne miejsce zamieszkania i nielegalne
    miejsce zamieszkania. Miejsce zamieszkanie to miejsce, gdzie mieszkasz,
    niezależnie od tego czy mieszkasz w swoim mieszkaniu, w mieszkaniu
    wynajętym czy wbrew przepisom o ochronie własności w mieszkaniu do
    którego wdarłeś się siłą.

    Zapewne stoisz na takim a nie innym stanowisko bo uważasz, że
    zameldowanie daje Ci prawo przebywania w lokalu i np możliwość wejścia
    siłą przy pomocy Policji, a brak zameldowania możliwość usunięcia siłą
    przy pomocy Policji -- tak jednak nie jest. Zameldowanie pozostaje bez
    znaczenia co do praw związanych z posiadaniem nieruchomości.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,

  • 14. Data: 2007-03-03 11:37:05
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

> [...]
    > z przepisami zachowanie pani w okienku pocztowym, która wyda mi przesyłkę.
    > Naprawdę uważasz, że to typowy sposób rozumowania policji?
    To jest naturalny sposób rozumowania. Wyobraź sobie, że wysyłają Ci wezwanie
    na adres w którym faktycznie nie przebywasz. Termin wyznaczają na około 10
    dni. Wezwanie poleży na poczcie, listonosz zaniesie z dwa awiza do skrzynki,
    a potem wezwanie zostanie zwrócone do nadawcy. I minęło już dwa tygodnie. A
    tak, wezwanie trafiło od razu do adresata i sprawa przesłuchania została
    wykonana jak najszybciej, bez zbędnej zwłoki.
    ZiPi

  • 15. Data: 2007-03-03 12:25:11
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "ar" <c...@s...net> napisał
> [...]
    > można domniemywać że przebywam pod innym znanym policji adresem.
    > Ale pierwszym krokiem powinna być próba dostarczenia w miejscu legalnego

    Nie ma znaczenia kolejność. Wysyła się tam, gdzie są jakieś informacje, że
    osoba może to odebrać (zamieszkanie). Jak jej nie ma, to wtedy się szuka.
    To, że zazwyczaj zaczyna się od miejsca zameldowania, to inna sprawa, ale
    nie obowiązek.

    > oraz niezgodne
    > z przepisami zachowanie pani w okienku pocztowym, która wyda mi przesyłkę.

    Imię i nazwisko oraz to, że zgłaszasz się po przesyłkę (czyli wiesz, że
    nadeszła) albo znajdujesz się pod adresem wskazanym na kopercie jest
    domniemaniem tożsamości adresata. Oczywiście istnieje prawdopodobieństo, że
    odbierze ją ktoś inny (nieuprawniony) o tym samym imieniu i nazwisku, który
    będzie jeszcze wiedział, że ta przesyłka na niego czeka, ale jest to znikome
    prawdopodobieństwo. W przeciwnym razie nikt nie mógłby odebrać listu będąc
    np. u cioci na wakacjach, bo przecież nie jest tam zameldowany: a tak,
    listonosz wręczy mu list polecony jak się imię i nazwisko będzie zgadzać i
    tyle.

  • 16. Data: 2007-03-03 12:51:00
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ar" <c...@s...net> napisał w wiadomości

    > Naprawdę uważasz, że to typowy sposób rozumowania policji?

    Skuteczny. A to najważniejsze.
    Skąd mieli twój właściwy (ten gdzie zamieszkujesz realnie) adres ?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2007-03-03 14:39:55
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    ar wrote:
    > Bo jeśli pomylili moje dane to może się okazać, że stawię się na wezwanie a
    > oni powiedzą że to nie ja gdyż nie zgadza się adres.

    To jest pomysł. Zgwałcę kogoś, przeprowadzę się i będę się tłumaczył "To
    nie ja. Zgwałcił Paweł Sakowski ulica Królicza, a ja jestem (od paru
    dni) Paweł Sakowski ulica Królewny Śnieżki. Szukajcie Pawła Sakowskiego
    z Króliczej."

    -------------------+
    -------------------+

  • 18. Data: 2007-03-05 15:36:39
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie ja. Zgwałcił Paweł Sakowski ulica Królicza, a ja jestem (od paru
    > dni) Paweł Sakowski ulica Królewny Śnieżki. Szukajcie Pawła Sakowskiego

    No, ale aby do tego dojść trzeba wlączyć moduł logicznego myślenia.
    Autor wątku cały czas szuka włącznika ;))))

    --
    Pzdr
    Leszek