  • Date: Fri, 02 Mar 2007 22:48:01 +0100
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wezwanie na policję wysłane do miejsca "niezameldowania"

    On 2007-03-02 22:06, ar wrote:
    > Zrozum wreszcie że nie chodzi mi o skutek tylko o samą metodę.
    > Gdybym nie odbierał zawiadomienia w miejscu zameldowania, to rozumiem że
    > można domniemywać że przebywam pod innym znanym policji adresem.
    > Ale pierwszym krokiem powinna być próba dostarczenia w miejscu legalnego
    > zamieszkania.
    > W przeciwnym razie oznaczałoby to, że policja z góry zakłada moją
    > nieuczciwość (mieszkam nielegalnie w wynajętym mieszkaniu), oraz niezgodne
    > z przepisami zachowanie pani w okienku pocztowym, która wyda mi przesyłkę.
> [...]

    Nie ma czegoś takiego jak legalne miejsce zamieszkania i nielegalne
    miejsce zamieszkania. Miejsce zamieszkanie to miejsce, gdzie mieszkasz,
    niezależnie od tego czy mieszkasz w swoim mieszkaniu, w mieszkaniu
    wynajętym czy wbrew przepisom o ochronie własności w mieszkaniu do
    którego wdarłeś się siłą.

    Zapewne stoisz na takim a nie innym stanowisko bo uważasz, że
    zameldowanie daje Ci prawo przebywania w lokalu i np możliwość wejścia
    siłą przy pomocy Policji, a brak zameldowania możliwość usunięcia siłą
    przy pomocy Policji -- tak jednak nie jest. Zameldowanie pozostaje bez
    znaczenia co do praw związanych z posiadaniem nieruchomości.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Heav'n has no Rage, like Love to Hatred turn'd,