  • 1. Data: 2007-03-02 15:44:16
    Temat: zmiana prawa w trakcie rozprawy
    Od: "Mrqs" <m...@a...pl>

    Witam,

    Mam pytanie jak w temacie. Chodzi o sprawe administracyjna - jest decyzja
    ministra, ktora zostala zaskarzona przez strone A. Decyzja jest korzystna
    oczywiscie dla strony B. Sprawa utkwila w WSA z ogromnymi szansami na
    dotarcie do NSA. W miedzyczasie zanosi sie na nowa ustawe sejmowa, ktora
    zmienia prawo w taki sposob, ze decyzja ministra bylaby juz niemozliwa do
    wydania w takim brzmieniu w jakim rozpatruje sad. I teraz nie wiem wlasnie
    czy sad ma rozpatrzec decyzje wg prawa starego czyli tego, ktore
    obowiazywalo w chwili wydania tej decyzji, czy tez moze powolac sie na nowe
    prawo i uchylic decyzje.

    z gory dziekuje za odpowiedz

    Mrqs

  • 2. Data: 2007-03-02 23:42:30
    Temat: Re: zmiana prawa w trakcie rozprawy
    Od: "Qbek" <q...@w...pl>

    A co nowe prawo mowi na temat starych decyzji?

  • 3. Data: 2007-03-03 17:15:31
    Od: "Mrqs" <m...@a...pl>

    Użytkownik "Qbek" <q...@w...pl> napisał w wiadomości
    .com...
    >A co nowe prawo mowi na temat starych decyzji?

    Nie wiem. Z "przeciekow" prasowych wynika tylko, ze taka decyzja juz nie
    moglaby byc wydana kiedy zacznie obowiazywac nowe prawo. Nie wiem czy ustawa
    odniesie sie do juz wydanych decyzji. Zastanawiam sie jak do tego podejdzie
    NSA i wg ktorych przepisow wyda werdykt.

    Mrqs