  • 1. Data: 2004-09-23 22:02:46
    Temat: Wezwanie na komisariat??
    Od: "Roki" <r...@n...wp.pl>

    Witam, gdy chodzilem jeszcze do LO (rok 2003/2004), kolezanka przyniosla
    jakas liste wyborcza (zbierala podpisy dla kolegi) podpisalo sie pod ta
    lista sporo osob. Teraz ktos rzucil fame, ze mialo miejsce falszowanie
    podpisow (oczywiscie wszystko jest orginalne i legalne - podpisywalismy sie
    trzezwi na umysle:) ) i teraz policja sprawdza czy podpisy sa ok. Stosowane
    sa wezwania na komisariat. Kumpela dzisiaj tam byla, i mowi, ze jest
    masakryczne przesluchanie, komu podpisywala, gdzie, po co, dlaczego itp. Mam
    takie pytanie, jak powinienem sie zachowac na takim przesluchaniu?? Ja po
    prsotu nie pamietam co to byla za lista, dla kogo szla, po co i w jakim
    celu. Czy moge mowic, ze "nie wiem, nie pamietam"? Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-09-24 06:26:43
    Temat: Re: Wezwanie na komisariat??
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    Roki napisał
> [...]
    jakim
    > celu. Czy moge mowic, ze "nie wiem, nie pamietam"? Pozdrawiam.

    Mozesz powiedziec: "W odpowiedzi na pytanie odmawiam udzielenia
    odpowiedzi" :)

    A tak serio, to spokojnie, jestes swiadkiem jak rozumiem. Powiesz co
    pamietasz a jesli cos Ci umknelo, to po prostu powiesz, ze to bylo
    dawno i _juz_ nie pamietasz i kropka.

    pozdrawiam
    Gosia

  • 3. Data: 2004-09-24 09:02:49
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Roki" <r...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prsotu nie pamietam co to byla za lista, dla kogo szla, po co i w jakim
    > celu. Czy moge mowic, ze "nie wiem, nie pamietam"? Pozdrawiam.

    jezeli jakies zarzuty sa kierowane w stosunku do Ciebie prosisz o
    sprecyzowanie
    tego na pismie i dopiero do tego sie ustosunkujesz. (to w przypadku gdyby
    przesluchiwal Cie chamski prostak).

    Jezeli bedzie normalny to tak jak Malgosia napisala.

    P.

  • 4. Data: 2004-09-24 20:52:52
    Od: "Bogen" <Bogen07@tnij_to_poczta.fm>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@t...gazeta.
    pl> napisał w wiadomości news:cj0nrp$ea3$1@inews.gazeta.pl...

    > jezeli jakies zarzuty sa kierowane w stosunku do Ciebie prosisz o
    > sprecyzowanie
    > tego na pismie i dopiero do tego sie ustosunkujesz. (to w przypadku gdyby
    > przesluchiwal Cie chamski prostak).

    Czystej ciekawosci.
    Wyjsnij mi prosze jak policjant wg. Ciebie powinien spracyzowac NA PISMIE zarzuty?
    Domyslam sie , ze chodzi Ci o sama forme protokołu przesluchania podejrzanego?

    pozdre
    bogen

  • 5. Data: 2004-09-24 21:55:51
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Bogen wrote:
    > Wyjsnij mi prosze jak policjant wg. Ciebie powinien spracyzowac NA PISMIE zarzuty?
    > Domyslam sie , ze chodzi Ci o sama forme protokołu przesluchania podejrzanego?

    raczej o przedstawienie uzasadnienia zarzutów na piśmie

    KG

  • 6. Data: 2004-09-24 22:15:27
    Od: "Roki" <r...@n...wp.pl>

    > A tak serio, to spokojnie, jestes swiadkiem jak rozumiem. Powiesz co
    > pamietasz a jesli cos Ci umknelo, to po prostu powiesz, ze to bylo
    > dawno i _juz_ nie pamietasz i kropka.

    Dokladnie, nic nie pamietam z tego bo to bylo dawno. Chodzilo mi wlasnie
    o to jakby sie czepiali, bo na komisariacie to roznie bywa...........i jak
    beda glupie miny do mnie stroili, ze "jak to pan nie pamieta?", i jakies
    wrzuty mi beda robic, ze nie pamietam co podpisywalem itp..........a bede
    oczywiscie w charakterze swiadka. Pozdrawiam i dziekuje za zainteresowanie.

  • 7. Data: 2004-09-25 09:16:40
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    "
[...]

    1. o co podejrzany
    2.w jakim celu przesluchiwany.

    (KAM "raczej o przedstawienie uzasadnienia zarzutów na piśmie")

    i jezeli przesluchanie odbywa sie w sposob bezczelny

    3. pytania na pismie, odpowiedz bedzie rowniez na pismie.
    (tutaj zaznaczam Ty nie odmawisz zeznan tylko zadasz zminienia ich
    formy ze wzgledu na zachowanie
    osoby przesluchajacej, poniewaz ta np probuje wkladac w Twoje usta
    slowa ktorych nie powiedziales,)
    lub zmienienia osoby przesluchujacej.

    P.