  • 1. Data: 2004-09-23 17:02:29
    Temat: wyłudzenie
    Od: "waco" <w...@o...pl>

    witam

    mam nastepujacy problem
    zamówiłem u gościa układ scalony i nie wywiązął się z umowy
    ani towaru ani kasy
    na maile nie odpowiada, napierw były obiecanki ze towar wysłany
    i tak czekałem 3 tygodnie i lipa potem w rozmowie telefonicznej
    stwierdził ze sprzedał juz wszystkie układy i teraz nie ma skad wziąść,
    wiec poprosiłem grzecznie o zwrot kasy,
    może mała kwota bo 49 pln, ale kasy nie chce oddać.
    przy próbie nawiązania kontaktu telefonicznego jak sie pokapuje ze to ja
    dzwonie
    to się rozłacza.
    wiec się wkurzyłem
    możliwe ze nie tylko mnie wykiwał.
    sprzedał towar poza allegro bo miało byc szybciej
    no i teraz jestem 49pln do tyłu

    pomożecie?

    dysponuje jego nr telefonu
    adresem i nazwiskiem
    oraz nr konta i przelewem

    z góry dzieki

  • 2. Data: 2004-09-26 11:14:05
    Temat: Re: wyłudzenie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "waco" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    Zacznij od zgłoszenia na Allegro. Później możesz dochodzić przed sądem
    cywilnym. Postępowanie karne tylko wówczas, gdybyś potrafił dowieść, ze to
    oszustwo. Przejrzyj, kto wygrał te transakcje i zapytaj tych użytkowników,
    czy dostali scalaki. Bo jak kilku nie (albo żaden), to już wówczas mamy do
    czynienia z oszustwem.