    From: "Roki" <r...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Wezwanie na komisariat??
    Date: Fri, 24 Sep 2004 00:02:46 +0200

    Witam, gdy chodzilem jeszcze do LO (rok 2003/2004), kolezanka przyniosla
    jakas liste wyborcza (zbierala podpisy dla kolegi) podpisalo sie pod ta
    lista sporo osob. Teraz ktos rzucil fame, ze mialo miejsce falszowanie
    podpisow (oczywiscie wszystko jest orginalne i legalne - podpisywalismy sie
    trzezwi na umysle:) ) i teraz policja sprawdza czy podpisy sa ok. Stosowane
    sa wezwania na komisariat. Kumpela dzisiaj tam byla, i mowi, ze jest
    masakryczne przesluchanie, komu podpisywala, gdzie, po co, dlaczego itp. Mam
    takie pytanie, jak powinienem sie zachowac na takim przesluchaniu?? Ja po
    prsotu nie pamietam co to byla za lista, dla kogo szla, po co i w jakim
    celu. Czy moge mowic, ze "nie wiem, nie pamietam"? Pozdrawiam.