  • 1. Data: 2004-09-23 19:06:59
    Temat: Czy ustosunkowac sie do opinii biegłego?
    Od: "Kaja" <j...@w...pl>

    Walczę z Zusem o przyznanie mi renty na stale i zmiane grupy. Sad skierowal
    mnie na badania do biegłego, u którego bylam. Dzisiaj wlasnie otrzymałam odpis
    opini biegłego i wezwanie na rozprawe, ktora ma się odbyc za miesiąc.
    Pytanie brzmi: czy jeśli nie zgadzam się z niektórymi argumentami biegłego, to
    czy musze ( a może powinnam) ustosunkowac się do tej opinii na pismie i
    przesłać do sadu jeszcze PRZED rozprawą? Czy tez wystarczy jak to zrobie ustnie
    na rozprawie? Jak jest lepiej?
    Może ktos bardziej obyty w tego typu sprawach się wypowie?
    Bardzo proszę o odzew.
    Kaja