  • 11. Data: 2006-05-06 08:24:40
    Temat: Re: Walka z urzedem skarbowym
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > W tej wsi psy dupami szczekaja i nikt nie kupuje tam niczego, a juz na
    > pewno
    > nie kupuje ziemi. Sami to powiedzieli.

    Są inne sąsiadujące wsie.

    > Sprzedajacy cos wspominal, ze us bedzie chcial podatek od 5,50 za m2,
    > a ja kupilem za 5/m2, Zatem roznica w zaden sposob nie jest podejrzanie
    > niska.
    >
    > Poza tym 'jak chca', to niech mi dostarcza wyrok sadowy. Inaczej zobacza
    > Kozakiewicza gest.

    Nie wyrok sądowy, tylko jeśli różnica w cenie w akcie a wartością rynkową wg
    urzędu lub maja takie podejrzenie jest większa niż 33% to US powołuje
    rzeczoznawcę majątkowego. Jeśli różnica będzie większa niż 33% to będziesz
    musiał zapłacić podatek od tej oszacowanej wartości i jeszcze zostaniesz
    obciążony kosztami wyceny. O żadnym sądzie czy wyroku nie ma mowy.

  • 12. Data: 2006-05-06 08:32:00
    Od: "seba" <s...@o...pl>

    znajomek miał podobną sytuację ale z samochodem." Mądra" pani w US wyciąga
    Info Expert i mówi że cana na rachunaku jest za mała ( chodziło o
    wyciągnięcie większego podatku od wartości pojazdu ). Na to znajomek ze
    rachunek jest legalny a on kupił samochód po okazyjej cenie może to
    sprawdzić w książce przych i rozch w firmie sprzedającego . Pani na to , że
    ona musi z "swojej" książki . No to znajomek się zwiesił. Trochę to trwało
    bo sprawa trafiła do NSA ale wygrał i teraz pani jak idzie do skarbówki stoi
    przed nim na baczność bo wie , że to nie jeleń który wszystko łyka jak mu
    powiedzą .
    Z mojego doświadczenia napisz do US o podanie podstawy prawnej ich decyzji i
    dany przepis dokładnie przeczytaj to będziesz wiedział czy wojować czy
    zginiesz od własnej szabelki :)

    Seba

  • 13. Data: 2006-05-06 11:56:14
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

    > rachunek jest legalny a on kupił samochód po okazyjej cenie

    DOKLADNIE to samo mialem. kazali doplacic 86 pln.
    Ale za dzialke chca juz 700 pln. Te kaczkolepery kosztuja nas
    coraz wiecej.

    dzieki za podpowiedzi.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 14. Data: 2006-05-06 11:57:23
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

    > Ze szczegółowym uzasadnieniem.

    Tak zrobie, welkie dzieki.

    I jeszcze napisze, zeby pani podala wszystkie swoje dane konieczne do
    wytoczenia
    sprawy cywilnej.

    pozdrawiam
    pluton

  • 15. Data: 2006-05-06 12:13:06
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > I jeszcze napisze, zeby pani podala wszystkie swoje dane konieczne do
    > wytoczenia
    > sprawy cywilnej.

    Jesteś śmieszny, nic tak nie wskórasz.

  • 16. Data: 2006-05-06 14:07:40
    Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl>

    > Jesteś śmieszny, nic tak nie wskórasz.

    nie zaszkodzi sprobowac.

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 17. Data: 2006-05-06 14:30:37
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > nie zaszkodzi sprobowac.

    Twoja brocha. Tylko po co sie pytasz innych jak sam wiesz najlepiej? Ja ci
    tylko podpowiem jak to się skończy - w najgorszym wypadku karne odsetki +
    koszty wyceny. Radzę najpierw przeczytać odpowiednie ustawy.

  • 18. Data: 2006-05-08 06:05:15
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 6 maj o godzinie 10:32, na pl.soc.prawo, seba napisał(a):

    > Z mojego doświadczenia napisz do US o podanie podstawy prawnej ich decyzji

    Jeżeli otrzyma decyzje - to na pewno będzie tam i podstawa :P

    > i dany przepis dokładnie przeczytaj to będziesz wiedział czy

    Przepis na co? Na kurczaka? Na frytki? Na sos? :D

    > wojować czy zginiesz od własnej szabelki :)

    :/

    --
    Herbi
    08-05-2006 08:05:13