  • 1. Data: 2006-05-05 13:38:24
    Temat: Przekazanie dokumentow
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Witam!

    Taka oto sytuacja:

    Skladam wniosek o kredyt kupiecki (FV na przelew) w pewnej firmie. Do
    wniosku trzeba dolaczyc miedzy innymi Pit za ostatni rok i takie tam rzeczy
    z ktorych wynika ile zarabiam, wszystkie moje dane itp. Kredytu nie
    otrzymalem z pewnych wzgledow. Firma dokumentow nie chce odeslac, twierdzi
    ze zostana w archiwum. Czy maja do tego prawo? Byly to coprawda kserokopie
    jednak dane mozna z nich odczytac.

    --
    GG# 906954

  • 2. Data: 2006-05-05 14:00:01
    Temat: Re: Przekazanie dokumentow
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Piter" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > otrzymalem z pewnych wzgledow. Firma dokumentow nie chce odeslac, twierdzi
    > ze zostana w archiwum. Czy maja do tego prawo? Byly to coprawda kserokopie
    > jednak dane mozna z nich odczytac.

    A jak zrobią ksero tych twoich kopii, a te Twoje Ci na odczepnego
    odeślą, to już się nie da odczytać danych?

  • 3. Data: 2006-05-05 14:03:56
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A jak zrobią ksero tych twoich kopii, a te Twoje Ci na odczepnego
    > odeślą, to już się nie da odczytać danych?

    Da sie odczytac ale chodzi mi o fakt o ktorym pisalem, chce im na zlosc
    zrobic :D

    --
    GG# 906954