    From: "seba" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Walka z urzedem skarbowym
    Date: Sat, 6 May 2006 09:32:00 +0100

    znajomek miał podobną sytuację ale z samochodem." Mądra" pani w US wyciąga
    Info Expert i mówi że cana na rachunaku jest za mała ( chodziło o
    wyciągnięcie większego podatku od wartości pojazdu ). Na to znajomek ze
    rachunek jest legalny a on kupił samochód po okazyjej cenie może to
    sprawdzić w książce przych i rozch w firmie sprzedającego . Pani na to , że
    ona musi z "swojej" książki . No to znajomek się zwiesił. Trochę to trwało
    bo sprawa trafiła do NSA ale wygrał i teraz pani jak idzie do skarbówki stoi
    przed nim na baczność bo wie , że to nie jeleń który wszystko łyka jak mu
    powiedzą .
    Z mojego doświadczenia napisz do US o podanie podstawy prawnej ich decyzji i
    dany przepis dokładnie przeczytaj to będziesz wiedział czy wojować czy
    zginiesz od własnej szabelki :)

    Seba