  • 1. Data: 2006-05-05 13:29:45
    Temat: Czy mam przyjąc mandat?
    Od: "Krd" <K...@W...pl>

    mam taki o to problem, kilka tygodni temu otrzymałem mandat za rzekome
    przeklinanie i picie piwa w miejscu publicznym co jest bzdurą policjant
    kazał mi stawić sie na komende dzien pozniej po odbior mandatu ja nie
    poszedlem bo nie czuje sie winny nic nie zrobilem, dzisiaj pod moja
    nieobecnosc byla u mnie w domu policja i chciala mi wręczyć mandat i tu
    pytanie czy mam go przyjąć?? a jesli nie przyjme to jak mam udowodnic ze
    nie pilem i nie przeklinalem? dodam ze mandat to 50 zl

  • 2. Data: 2006-05-05 14:04:55
    Temat: Re: Czy mam przyjąc mandat?
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Krd napisał(a):
    > picie piwa w miejscu publicznym co jest bzdurą

    Zgadza sie, nie ma zakazu zabraniajacego picia alkoholu w miejscu
    publicznym.

    Co do przeklinania to w zaleznosci od tego co mowiles, zawsze mozesz
    twierdzic ze uzywales jezyka angielskiego ;)

    Jacek

  • 3. Data: 2006-05-05 14:10:07
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Co do przeklinania to w zaleznosci od tego co mowiles, zawsze mozesz
    > twierdzic ze uzywales jezyka angielskiego ;)

    Chyba raczej włoskiego :), "zakręt" w tym języku brzmi bardzo podobnie
    do polskiego k****.

  • 4. Data: 2006-05-05 14:20:06
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Chyba raczej włoskiego :), "zakręt" w tym języku brzmi bardzo podobnie
    > do polskiego k****.

    Swietna robota.

    - Pan pije piwo w miejscu publicznym.
    - To juz sie k**** nawet nie mozna piwa napic???
    - Aha, no to bedzie mandacik.

    Pozdrawiam, ciesz sie ze nie dostales za obraze policjanta ;-)

    Tiger

  • 5. Data: 2006-05-05 17:39:26
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    > mam taki o to problem, kilka tygodni temu otrzymalem mandat za rzekome
    > przeklinanie i picie piwa w miejscu publicznym co jest bzdura policjant
    > kazal mi stawiae sie na komende dzien pozniej po odbior mandatu
    ja chyba czegos nie rozumiem. dlaczego mandat nie zostal wreczony od razu?
    Dane do wystawienia posiadal, wiec dlaczego tego nie zrobil

    leon
    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka

  • 6. Data: 2006-05-06 17:24:08
    Od: "Krd" <K...@W...pl>

    > ja chyba czegos nie rozumiem. dlaczego mandat nie zostal wreczony od razu?
    > Dane do wystawienia posiadal, wiec dlaczego tego nie zrobil
    >
    > leon

    wlasnie nie mam pojecia, ale slyszalem ze jak ktos jest nietrzeźwy to mandat
    sie wręcza pozniej czy cos takiego, tylko ze ja bylem trzeźwy

  • 7. Data: 2006-05-06 17:28:24
    Od: "Krd" <K...@W...pl>

    > Zgadza sie, nie ma zakazu zabraniajacego picia alkoholu w miejscu
    > publicznym.
    >
    > Co do przeklinania to w zaleznosci od tego co mowiles, zawsze mozesz
    > twierdzic ze uzywales jezyka angielskiego ;)

    Juz nie o to chodzi, chodzi mi jak mam im udowodnic ze policjant kłamie

  • 8. Data: 2006-05-08 21:09:09
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    > Zgadza sie, nie ma zakazu zabraniajacego picia alkoholu w miejscu
    > publicznym.

    mylisz sie .. jest zakaz... picia w miejscach publicznych

  • 9. Data: 2006-05-09 08:11:24
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 8 May 2006 23:09:09 +0200,
    jarojk <j...@o...pl> screamed:

    > mylisz sie .. jest zakaz... picia w miejscach publicznych

    Nie ma. Tylko w kilku wyspecyfikowanych.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 10:11:00 user up 10971 days, 22:06, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    The trouble with children is that they're not returnable. -- Quentin Crisp

  • 10. Data: 2006-05-09 19:26:00
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    > Nie ma. Tylko w kilku wyspecyfikowanych.

    no tak masz rację...
    ustawa o wychowaniu w trzexwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
    Dz.U. z 2002 r. Nr 147, poz. 1231.

    artykuł 14
    punkt 2a. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach, placach i
    w parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na miejscu, w
    punktach sprzedaży tych napojów

    dużooooooo miejsc ci pozostawia do ch.......nia