  • 1. Data: 2006-05-05 12:15:17
    Temat: czy moge zwrocic towar
    Od: "Adam Bukowski" <p...@y...com>

    Dzien dobry
    Kupilem sluchawki do walkmana 10 dni temu. Czy moge je zwrocic i
    odzyskac pieniadze. Nie posiadaja zadnej wady, nie uszkodzilem towaru.
    Zniszczylem jedynie plastikowe przezroczyste opakowanie. Posiadam
    fakture. Nie podoba mi sie jak graja.

    dziekuje za odpowiedz
    -ab

  • 2. Data: 2006-05-05 13:17:21
    Temat: Re: czy moge zwrocic towar
    Od: witek <w...@s...interia.pl.invalid>

    Adam Bukowski wrote:
> [...]
    > odzyskac pieniadze. Nie posiadaja zadnej wady, nie uszkodzilem towaru.
    > Zniszczylem jedynie plastikowe przezroczyste opakowanie. Posiadam

    Kupiłeś w sklepie. Nie możesz.
    Kupiłeś przez internet. Możesz.

  • 3. Data: 2006-05-05 13:34:19
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    witek napisał(a):

    > Kupiłeś w sklepie. Nie możesz.
    > Kupiłeś przez internet. Możesz.

    Przez telefon, SMS, kartkę pocztową, od domokrążcy na klatce
    schodowej,... Klapki na oczach z tym Internetem czy co? :-)

    M.

  • 4. Data: 2006-05-05 14:05:39
    Od: c...@w...pl

    Przyjecie zwrotu sprawnego towaru zakupionego w sklepie jest tylko i
    wylacznie dobra wola sprzedawcy. Mozesz jednak zasugerowac, ze
    sprzedawca wprowadzil Cie w blad jakims stwierdzeniem na temat tego
    towaru które okazalo sie nieprawdziwe ( np dluzszy kabel, inna
    wtyczka itp. ) i powolac sie na towar niezgodny z umowa. Powód
    zawsze znajdziesz. Kwestie moralna takiego rozwiazania pozstawiam
    Tobie.

  • 5. Data: 2006-05-05 14:06:01
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Maciej Bebenek napisał(a):

    > Przez telefon, SMS, kartkę pocztową, od domokrążcy na klatce
    > schodowej,... Klapki na oczach z tym Internetem czy co? :-)

    Glupoty :P

    Mozna cos kupic poza lokalem przedsiebiorstwa, lub droga elektroniczna :)

    Jacek

  • 6. Data: 2006-05-05 15:08:26
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 05 May 2006 08:17:21 -0500, witek napisał(a):

    > Kupiłeś w sklepie. Nie możesz.

    Zgadza sie.

    > Kupiłeś przez internet. Możesz.

    Nie, tu również nie może.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2006-05-05 15:08:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 5 May 2006 05:15:17 -0700, Adam Bukowski napisał(a):

    > Kupilem sluchawki do walkmana 10 dni temu. Czy moge je zwrocic i
    > odzyskac pieniadze.

    Nie możesz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-05-05 23:05:32
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Adam Bukowski napisał:
    > Kupilem sluchawki do walkmana 10 dni temu. Czy moge je zwrocic

    Tak.

    > i odzyskac pieniadze.

    Nie.

    -------------------+
    -------------------+

  • 9. Data: 2006-05-06 09:35:24
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    scream napisał(a):

    > Zgadza sie.

    > Nie, tu również nie może.

    O, popatrz! Cos Ci sie głęboko kłania!

    Czy to aby nie stawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
    odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U
    nr 22 z 31 marca 2000r)???

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 10. Data: 2006-05-06 10:41:13
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 06 May 2006 11:35:24 +0200, Maddy napisał(a):

    > O, popatrz! Cos Ci sie głęboko kłania!

    Rozwiń swoją wypowiedź, albo przeczytaj jeszcze raz _dokładnie_ ten wątek i
    przeproś.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl