  • 1. Data: 2005-05-25 12:50:37
    Temat: WKU i ja ;o)
    Od: "Roger\(OS\)" <jarpre[FUCK-SPAM]@wp.pl>

    Witam wszystkich;

    Mam takie pytanie czy ktos z Was orientuje sie w prawie polskim/wojskowym-
    moze znacie jakis serwis ktory moglby mi pomoc. Dokladnie to chodzi o:

    Minelo troszke latek od mojej komisji wojskowej, teraz robie kolejna z rzedu
    szkole i nagle (bo dzisiaj ku mojemu zdziwnieniu) dostalem wezwanie do WKU-
    odmowilem(podkreslam dalem ciala) przyjecia wezwania i czekam na skutki
    tego. O co chodzi
    dokladniej- czy mimo tego, ze robie szkole moga mnie capnac do woja (szkola
    to eksternistyk dla doroslych).

    Jeszcze raz: moze ktos z Was ma adresy portali punkowych lub grup
    dyskusyjnych dzie moglbym o to zapytac/poczytac? Kiedys widzialem przepis
    jak sie wymigac od wojska na jakiejs stronie punkowej, ale teraz kupa-
    porobile sie tyle tego wszystkiego, ze zanim odajde ta jedna jedyna to
    prawdopodobnie odsluze juz swoje i niebedzie mi potrzebna ;o)
    Moze sa jakies kruczki/sztuczki <hmmm>
    Do wojska moge isc- nawet sam sie zglosze za rok-dwa, ale nie teraz bo teraz
    to czasu nie mam na uzeranie sie z zakompleksionymi ludzmi.

    Roger(OS)

  • 2. Data: 2005-05-26 08:16:54
    Temat: Re: WKU i ja ;o)
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@S...onet.pl>

    Użytkownik "Roger(OS)" <jarpre[FUCK-SPAM]@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tego. O co chodzi
    > dokladniej- czy mimo tego, ze robie szkole moga mnie capnac do woja

    zalezy ile masz lat
    szkola wyzsza chroni do 25 roku czy 26
    szkoly policealne do 21 roku zycia

    pzdr