  • 1. Data: 2005-05-25 08:07:46
    Temat: Zapomoga dla ucznia
    Od: "Ajgor" <a...@w...pl>

    Witam.
    Kolezanka na GG zadala mi takie oto pytanie:

    "kolezanka prosila mnie zebym jej znalazla cos na temat zpomogi dla uczniow
    jej syn ma juz 21lat a jeszcze sie uczy i z tytulu wieku zabrali mu 170zl z
    opieki
    a ona nie wie co robic bo nie ma z czego zyc jest sama bo maz sieedzi i sa
    po rozwodzie"

    Niestety ja ie mam pojecia, co odpowiedziec. Moze tu ktos pomoze? Czy dla
    ucznia majacego ponad 21 lat,
    majacego ojca w wiezieniu, i trodzicow po rozwodzie nalezy sie jakas
    zapomoga?
    A moze sie nie nalezy obligatoryjnie, ale sa jakies mozliwosci?

  • 2. Data: 2005-05-25 13:38:56
    Temat: Re: Zapomoga dla ucznia
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Ajgor" <a...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:d71bof$ng$1@news.dialog.net.pl
    > "kolezanka prosila mnie zebym jej znalazla cos na temat zpomogi dla
    > uczniow jej syn ma juz 21lat a jeszcze sie uczy i z tytulu wieku
    > zabrali mu 170zl z opieki

    Z "tytułu wieku" i nauki te 170 zł przysługuje do
    24'go roku życia. (sądzę, że był to zasiłek dla
    samotnie wychowujących dzieci?)

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Arcydzieło to partia szachów wygranych matem."