  • 1. Data: 2006-03-18 08:25:32
    Temat: WKU
    Od: Mateusz<w...@i...pl>

    We wtorek byłem na komisji wojskowej w Chrzanowie, od dzieciństwa choruje na
    astmę, mam częste duszności, miałem ze sobą dokumenty, ale komisja stwierdziła,
    iż skoro w tym roku nie było u mnie ani razu pogotowie, to jestem w pełni
    zdrowy, oczywiście dostałem kategorię A.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-18 08:42:52
    Temat: Re: WKU
    Od: "Interkas" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > iż skoro w tym roku nie było u mnie ani razu pogotowie, to jestem w pełni
    > zdrowy, oczywiście dostałem kategorię A.

    no i?

  • 3. Data: 2006-03-18 08:55:24
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Interkas" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mateusz" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > no i?

    Chusteczki mu trzeba podesłać do obtarcia łez.

    Nad historią choroby się PRACUJE drogi kolego z Chrzanowa ... Często latami.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 4. Data: 2006-03-18 15:44:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mateusz wrote:
> [...]
    > iż skoro w tym roku nie było u mnie ani razu pogotowie, to jestem w pełni
    > zdrowy, oczywiście dostałem kategorię A.

    To złóż odwołanie od decyzji komisji lekarskiej.

  • 5. Data: 2006-03-18 22:41:50
    Od: gregor <g...@s...pl>

    Mateusz napisał(a):
> [...]
    > iż skoro w tym roku nie było u mnie ani razu pogotowie, to jestem w pełni
    > zdrowy, oczywiście dostałem kategorię A.

    olej to ja mam nadcisnienie dostalem A
    skonczylem studia (licencjat) zanioslem im dyplom i jestem w rezerwie

    mozesz miec problem jesli nie zamierzasz studiowac

  • 6. Data: 2006-03-19 01:18:01
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    Tak czy inaczej prawdą jest, że te tzw. "komisje wojskowe" to pic na wodę
    służący taśmowej produkcji poborowych z kategorią A z nielicznymi wyjątkami
    (cóż, jeśli u kogoś zauważy się brak ręki, to może nie będzie mu się wmawiać,
    że odrośnie). Dziwi to tym bardziej, że teraz podobno jest tak wielu ochotników
    do armii. Jeśli osoba bez widocznego gołym okiem kalectwa i nie będąca w stanie
    agonalnym (bo przecież nie było u niej ostatnio pogotowia...) dostanie na
    takiej komisji kategorię niższą od A, to może mówić o prawdziwym szczęściu.
    Tylko po co lekarze z takich komisji każą przynosić dokumentację medyczną jeśli
    i tak ją ignorują? Lekarze z komisji prześwietlają badanego wzrokiem i na tej
    podstawie stawiają diagnozę, kwestionując diagnozę innego lekarza? Swoją drogą,
    ciekawe jak członkowie takiej komisji sprawdzają np. osobę, która na badanie
    wjeżdża na wózku inwalidzkim, bo jest sparalizowana od pasa w dół. Kłują ją
    igłą w nogi? Pewnie tak, bo nie sądzę, żeby uwierzyli, że ten człowiek na wózku
    to nie symulant.