  • 1. Data: 2006-03-17 20:51:14
    Temat: Wnoszenie napoi na "imprezy masowe" ?
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Hej.

    Jak sprawa wyglada.

    Odbywa sie "impreza masowa" na kilka tysiecy osob. Oczywiscie ochrona itp.
    Wszystkie osoby sa wpuszczane przez bramki i sa kontrolowane. Wszystkie
    napoje (sokim, gazowane itp) sa kategorycznie zabierane.

    Tlumacznie - takie sa przepisy (ustawa)

    Czy tak jest faktycznie ?

    Moze ma ktos linka do tej ustawy ?

    PZDr
    Adam

  • 2. Data: 2006-03-17 21:27:26
    Temat: Re: Wnoszenie napoi na "imprezy masowe" ?
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wszystkie osoby sa wpuszczane przez bramki i sa kontrolowane. Wszystkie
    > napoje (sokim, gazowane itp) sa kategorycznie zabierane.

    Dz.U.2005.108.909 (U) Bezpieczeństwo imprez masowych
    Art. 14. 1. Osoby obecne na imprezie masowej są obowiązane zachowywać się w
    sposób niezagrażający bezpieczeństwu innych osób obecnych na tej imprezie, a
    w szczególności przestrzegać postanowień regulaminów obiektu i imprezy.

    2. Osobom obecnym na imprezie masowej zabrania się wnoszenia i posiadania w
    jej trakcie broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów
    wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów pożarowo niebezpiecznych,
    napojów alkoholowych, środków odurzających lub substancji psychotropowych.

  • 3. Data: 2006-03-17 21:36:22
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "No Name" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napojów alkoholowych, środków odurzających lub substancji psychotropowych.

    Aha. Soki to pewnie wg Ciebie materiały pożarowo niebezpieczne
    (BTW - co to za określenie???), a napoje gazowane to materiały
    pirotechniczne, tak? Czy może środki odurzające?

    Piotr

  • 4. Data: 2006-03-17 21:41:22
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    PiotRek napisał:
    > Aha. Soki to pewnie wg Ciebie materiały pożarowo niebezpieczne

    Owszem. Mogą zagrozić pożarowi (przez jego zagaszenie).

    -------------------+
    -------------------+

  • 5. Data: 2006-03-17 21:43:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    No Name wrote:

    > wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów pożarowo niebezpiecznych,
    > napojów alkoholowych, środków odurzających lub substancji psychotropowych.

    No popatrz... Psychotropowe soki... Czy może wybuchowa woda sodowa?

  • 6. Data: 2006-03-17 21:44:23
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Owszem. Mogą zagrozić pożarowi (przez jego zagaszenie).

    No tak. :) To jeszcze powinni kazać się wysiusiać przed
    wejściem na taką imprezę (vide: casus niejakiego Guliwera).
    ;)

    Piotr

  • 7. Data: 2006-03-17 21:49:37
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Użytkownik "PiotRek" <b...@g...pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > (BTW - co to za określenie???), a napoje gazowane to materiały
    > pirotechniczne, tak? Czy może środki odurzające?

    czego się czepiasz. Wkleiłem te przepisy, żeby pokazać, że czasami
    ochraniacze (ups ochroniarze) nie znają ich i stosują je jak im pasuje.

    A na drugi raz to pamiętaj, że jak ktoś mydli ci oczy przepisem to pytaj o
    podanie podstawy prawnej

  • 8. Data: 2006-03-17 22:00:07
    Od: "Hubert Grochowina" <h...@p...usun..to.w.cholere.info>

    jak nie wypijesz przed wejsciem to cie nie wpuszcza - upra sie i juz

    a przeciez młodzież jest pomysłowa - w fancie przeniesie wódke z popitka -
    50/50 - ja to udowodnisz ze tak nie jest ?

    woda mineralna to tylko etykieta a w srodku wóda

    ne pisz tylko ze nakretki beda sprawdzac - jak wchodzi 10 tys luda i 1/3 ma
    własny napój to 2/3 by na impreze nie weszło bo dylemat czy to oryginał czy
    nie byłby dyskutowany za kazdym razem

    a co zrobic z osobami które w butelce po mineralnej staropoance niesie sobie
    kompot babuni ? - teoria mówi ze to kompot a praktyka ze to nie koniecznie
    zawsze tak jest - a trzykawka po co ? aby sie nie rozlewało ?

    a na kogo spadnie odpowiedzialność - na organizatora który dopućił sie
    wpuszczenia niebezpiecznego napoju

    wiec obligatoryjnie - nikt nic nie wnosi - jakie sobie społeczeństwo
    wychowaliśmy tak teraz mamy

  • 9. Data: 2006-03-17 22:11:21
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Hubert Grochowina wrote:
> [...]
    > kompot babuni ? - teoria mówi ze to kompot a praktyka ze to nie koniecznie
    > zawsze tak jest - a trzykawka po co ? aby sie nie rozlewało ?

    Odpowiedzialność za co, i z którego artykułu?

    -------------------+
    -------------------+

  • 10. Data: 2006-03-17 22:14:41
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > czego się czepiasz.

    Dopiero mogę się zacząć czepiać - tnij cytaty i wycinaj
    sygnaturki.

    > Wkleiłem te przepisy, żeby pokazać, że czasami
    > ochraniacze (ups ochroniarze) nie znają ich i stosują je jak im pasuje.

    No to trzeba było dopisać odpowiedni komentarz...

    > A na drugi raz to pamiętaj, że jak ktoś mydli ci oczy przepisem to pytaj o
    > podanie podstawy prawnej

    ??? A to powyższe to na pewno do mnie miało być skierowane???

    Piotr