  • 1. Data: 2006-03-18 09:17:15
    Temat: utrata znaku legitymacyjnego
    Od: "arturo" <d...@c...pl>

    nie wiem czy dobrze to nazywam piszac o znaku legitymacyjnym -
    zgubilem kwitek, ze oddalem do saturna na gwarancji niesprawne
    urzadzenie - dzwonilem i wiem, ze wymienili ale niestety w miedzyczasie
    zgubilem papier, ktory potwierdzal przyjecie do naprawy - mam
    pytanko o to jakie mi przysluguja uprawnienia ? czy jesli uprawdopodobnie
    dowodem osobistym, ze to ja to moga mi nadal odmowic wydania
    rzeczy ?

  • 2. Data: 2006-03-18 09:38:12
    Temat: Re: utrata znaku legitymacyjnego
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 18.03.2006 arturo <d...@c...pl> napisał/a:
> [...]
    > pytanko o to jakie mi przysluguja uprawnienia ? czy jesli uprawdopodobnie
    > dowodem osobistym, ze to ja to moga mi nadal odmowic wydania

    Powinieneś MZ w pierwszej kolejności uprawdopodobnić, że jesteś
    właścicielem urządzenia, co powinno wystarczyć.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2006-03-18 18:07:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    arturo [###d...@c...pl.###] napisał:

    W praktyce po prostu zostaniesz wylegitymowany i będziesz musiał
    napisać / podpisać oświadczenie że zgubiłeś kwotek a sprzęt jest Twój.
    Jeśli przyjdzie później ktoś z tym kwitkiem, to powiadomią prokuraturę
    i tyle. Zabierz ze sobą resztę rzeczy, które masz do tego sprzętu
    (instrukcja, kable, pudełko, paragon).

  • 4. Data: 2006-03-18 18:37:25
    Od: "arturo" <d...@c...pl>

    W artykule news:dvhic0$3f4$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Robert Tomasik z adresu <r...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > Jeśli przyjdzie później ktoś z tym kwitkiem, to powiadomią prokuraturę
    > i tyle. Zabierz ze sobą resztę rzeczy, które masz do tego sprzętu

    co zrobic, gdyby ktos juz na podstawie tego papierku
    odebral urzadzenie ? nalezy przyjac, ze okradziono ich
    czy mnie ?

  • 5. Data: 2006-03-18 19:18:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    arturo [###d...@c...pl.###] napisał:

    > co zrobic, gdyby ktos juz na podstawie tego papierku
    > odebral urzadzenie ? nalezy przyjac, ze okradziono ich
    > czy mnie ?

    Jeśli dokument jest na okaziciela, to na pewno Ciebie. Jeśli imienny,
    to moim zdaniem również, ale tu już trzeba by było zajrzeć do umowy
    czy regulaminu serwisu, czy mają obowiązek legitymowania.

  • 6. Data: 2006-03-19 18:25:40
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Jeśli dokument jest na okaziciela, to na pewno Ciebie. Jeśli imienny,
    > to moim zdaniem również, ale tu już trzeba by było zajrzeć do umowy
    > czy regulaminu serwisu, czy mają obowiązek legitymowania.
    Wtedy zapewne jest zapis (mozliwe,ze byl na pokwitowaniu), ze sprzet wydaje
    sie wylacznie za zwrotem pokwitowania i d**a zbita.

    K.